felicitasbox

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door keina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh snoopy dat heb ik ook al gezegd maar omdat de inhoud de dames tegen valt vond ik de babydump het meeste tegen vallen.
    Vind het al heel wat dat het er nog is om op te halen in deze barre tijden

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Precies, het gaat om 3 gevulde dozen nu, dan nog 2 dozen als de baby er is en als je met je geboortekaartje naar de plus en c1000 gaat krijg je volgens mij ook nog een leuke doos. Ohja en dan heb je ook de kruidvat tas nog;)

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Klopt als je mijn eerdere post lees begin ik ook met het is gratis....
    Moet deze keer niet vergeten de plus en c1000 een kaart te geven.
    Schijnen ook leuke dingen weg te geven.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja had ik gelezen;)
    Klopt die andere dozen zijn ook echt de moeite waard maar je moet er idd wel even aan denken na de geboorte:)

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik heb een bevestigingsmail gehad van het aanvragen en daar stonden foto's in van de dozen. Ik zal de mail eens terugzoeken, maar volgens mij staat daar niets in over afwijkende inhoud oid.

"Beste aanstaande moeder,

Felicitas heeft speciaal voor jou een Zwanger Box en Baby Box samengesteld. Deze cadeauboxen zitten boordevol informatie, verzorgingsproducten, babyvoeding, kortingsbonnen en leuke tijdschriften. Bovendien krijg je de hoogste korting op een verblijf in Center Parcs.

P.s. ben je net moeder geworden en is je kindje jonger dan 6 maanden?
    Dan kun je de Felicitas Baby Box ontvangen; vul in je Jonge Gezinnen profiel bij de 'uitgerekende datum', de 'geboortedatum' van je kindje in.
    "

Dat is het enige wat in het mailtje staat! Dus misschien kun je ze mailen met deze foto's erbij :p. Dat je inhoud nog niet bijna overeenkomt ofzo.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik heb de baby doos laatst opgehaald en toen zaten er erg veel tijdschriften in, heel leuk! Verder pyamapapje, een fruithapje, mini sudocrem, 2 pampers en folders. Ik ben vooral altijd erg blij met de tijdschriften.

7. love87

love87 Lid

29 jun 2011
    26
    0
    0
    Welke boxen kan je allemaal aanvragen dan?? Ik lees nu voorbijkomen de felicitas, blije doos,kruidvat en de babydump. Vanaf hoeveel weken mag je aanvragen weten jullie dat ook??? xx

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sowieso kan je alle boxen al aanvragen wanneer je weet dat je zwanger bent. Dan krijg je vanzelf bericht wanneer je ze op kan halen.

-Blije doos (1x tijdens zwschap en 1x na geboorte)
    -Felicitas (1x tijdens zwangerschap en 1x na geboorte)
    -Kruidvat tas
    -Babydump

En als je kleintje geboren is kan je bij de c1000 en de plus een geboortekaartje inleveren en ook dan krijg je weer een doos.

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Tot wanneer kun je je geboorte kaartje inleveren? Moet dat binnen een bepaald aantal weken?

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Op de site van de Plus zie ik tot een maand na de geboorte en bij de C1000 tot 2 maanden na de geboorte. De plus komt de doos ook zelf brengen.

11. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    Nou dames ik weet dat het gratis is, en dat je er blij mee moet zijn.
    Maar ik had echt gevoel dat ik een "foute" box had. vandaar mijn vraag om te vergelijken. maar heb felicitas gemails. en die bevestigen mijn vermoeden.
    Ik weet dat de.box kan afwijken enz. maar dit klopte niet.
    Krijg een.nieuwe kaart voor een nieuwe box. maar bedankt.voor jullie berichtjes.

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    , mm dan ben ik mooi te laat.. Ik zal nog wel proberen of het lukt.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #33 Meijtje, 16 jul 2012
    Laatst bewerkt: 16 jul 2012
    precies hetzelfde hier.
    de boxen verschillen per maand van inhoud of iets??
    zat bij mij ook nog een knisperboekje, wegwerpslabbers :) in

14. love87

love87 Lid

29 jun 2011
    26
    0
    0
    Nog even een klein vraagje dan:p Hoe kan ik de babydump box aanvragen?? Kan het nergens vinden. Dank jullie wel. xx

15. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    bij de baby dump kun je hemniet aanvragen.hier krijgen wij boekjes via de post dat je een boks kunt op halen.wij hebben dit bij mijn zoontje gedaan daarna niet meer want er zit echt niks leuks in

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Op de website van babydump kun je een formuliertje uitprinten om hem op te halen.

17. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Op de site van Babydump kan je een ophaalkaart downloaden. Daarmee kan je hem volgens mij ophalen.

18. Aviya

Aviya Niet meer actief

heb de doos in Werkendam opgehaald, en alles op dat ene plaatje zit er in, met extra, badeendje.

Vind het ondanks alles een goede doos, errug leuk, vooral de dubbele knippie is super.

Je hebt al gemaild, dus dan komt t goed ;)

Maar hoe ze die dan vullen? door thuiswerkers? heb op tv een bepaalde zwangerschaps doos ooit gezien, en uit ervaring door bij een productiebedrijf gewerkt te hebben, die werden gevuld aan een soort lopende band, met voor elke vuller 1 product die ze er in moesten doen, maar meestal bij zulke bedrijven, doen ze deze diensten ook uitlenen, aan thuiswerkers, en dan hebben ze een bepaalde hoeveelheid, geen zin om alles na te checken, als ze teveel over hebben en andere te weinig, en dan raffelen ze het af, resultaat, naja zie TS

Dus hoop voor je dat deze doos van de lopende band komt!]

19. mam1983

mam1983 Actief lid

22 jun 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is gek ik kreeg hem denk 3 wk geleden.. Ik kreeg wel iets v Zwitzal een fles en knuffeltje..

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vandaag de prenatal babydoos opgehaald, dat was ook 3x niks..
    Paar folders, kortingsbonnen, potje voeding, proefje bambix en bewaar doos, proefje tandpasta en en plastic lepeltje en paar maandverbandjes.

Dan vind ik de felicitas box echt 10x beter!

Deel Deze Pagina