ja idd dat weet ik niet! vind het aan 1 kant, stom van hun zelf en aan de andere kant toch niet netjes! pff wat zal ik doen!
1 iemand heeft een mail naar hun gestuurd, mocht een nieuwe doos halen, misschien ook een tip voor de dames die niet veel er in hebben zitten?! Morgen zet ik de foto er op, dan weet je wat er eigenlijk wel in hoort te zitten (of in ieder geval in die trant)
Gratis Baby Box en Zwanger Box - zwanger Het onderste zinnetje verklaard de verschillen per doos. Het verschild gewoon per filiaal.
Op pagina 1 van dit topic heb ik ook een foto neergezet van hoe de doos er bij mij uit zag en volgens mij gewoon compleet,
Nou.. ik denk zeker dat het wel uit maakt.. ik heb in mijn vorige zwangerschap de felicitasdoos, de kruidvatdoos en de blije doos in Goes opgehaald, en nu weer.. en weer mooi gevuld (tenminste.. heb tot nu toe alleen de felicitasdoos). Over drankjes: de vorige keer (2 jaar geleden) was het een flesje auqarius.. het ligt er gewoon aan welke bedrijven zich aanbieden om die spullen te sponsoren! Deze keer is dat Wieckse. Wees blij dat ze er in ieder geval aan gedacht hebben om het alcoholvrij te sponsoren Over die dubbele pakketten: gaat toch per barcode.. doet ie het dan een tweede keer wel?
Babydump, komt nog 2 foto's aan, was vergeten die er bij te doen, rompertje en nog iets, komt er aan Owh en in die tas zat dat rode rompertje van quinny
Bon en rompertje wat in de doos van bd zat Vind het super dat we deze dozen gratis krijgen! nu nog van kruidvat en en prenetal
Kan met telefoon geen foto uploaden. Heb vanmorgen voor mn zus gehaald en vond hem best leuk! 2 blikjes bier Badeendje zwitsal Tutteldoek nestle Mama buikbalsem etos Chicco step up 1 (flesje met tietvorm) Zwitsal lotion doekjes 63stuks 2 pampers Magazines: Oudera van nu Jij en je kinderen Knippie En wat reclame
alleen hier is het badeendje al in gebruik genomen door mn 2,5 jarige kleine dame dus vandaar dat die er niet opstond