Tot hoever in zwangerschap zwemmen, buitenbad?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scooby26, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Hoi hoi,
    Hier misschien weer een beetje een domme vraag hihi.. Maar ben benieuwd tot waneer jullie in je zwangerschap bent gaan zwemmen in een buitenbad. Ik zou graag morgen willen gaan zwemmen en lekker afkoelen in een buitenbad. Ben 38 weken en 4 dagen zwanger en vind het zo benauwd en hot hihi.. Wil morgen lekker gaan afkoelen. Zouden jullie nog gaan met bijna 39 weken zwangerschap?
    Ik heb nog niet echt tekenen dat de bevalling er aan zit te komen. Nog geen vliezen gebroken, niet zo veel harde buiken.
    Zit er geen gevaar in als ik nu nog ga genieten van het zonnetje en lekker in een koel bad ?
    Ben benieuwd tot hoever jullie zijn gaan zwemmen.
    Woon in zuidlimburg en is me toch benauwd hier dus kan het goed gebruiken...

Bedankt alvast voor jullie tips/adviezen..
    Gr Scooby26

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik zou niet weten waarom er een gevaar in zou schuilen? Als je vliezen enzo nog intact zijn zou ik gewoon gaan zwemmen hoor :D

3. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag je alleen niet meer zwemmen als je vliezen gebroken zijn, dus ik zou gewoon gaan hoor!

4. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    #4 Grace79, 23 jul 2012
    Laatst bewerkt: 23 jul 2012
    Ik ben afgelopen vrijdag ook nog gaan zwemmen. En als ik vrijdag weer geen teken zie van een aankomende baby, ga ik weer:D.

5. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb tot het einde van mijn zwangerschappen gezwommen tot 40 weken en tot 41 weken zwangerschaps zwemmen was dat en we gingen toen ook vaak buiten met dit weer.dus ik zou zeggen als je geen gebroken vliezen hebt lekker gaan hoor en genieter van als je bevallen bent kan het een paar weken niet

Deel Deze Pagina