Op wintersport en 19 weken zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 078mama, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Meiden ik heb een vraagje. Ik ga over een paar weken op wintersport en dan ben ik 19 weken zwanger. Mijn buik is nu al aardig op formaat (understatement) dus een gewone broek aantrekken is geen optie! Uiteraard ga ik niet boarden maar ik wil wel met mijn twee jarige dochter kunnen sleeen en daar wil ik graag een skibroek voor hebben. Heeft iemand toevallig enig idee of deze te vinden is? :D

    Thanks!
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    die heb je niet jammer genoeg.

    wat je zou kunnen doen is een oude broek laten vermaken tot positie broek.
    en anders een grotere broek kopen. (maier is bijvoorbeeld erg fijn)
     
  3. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Gat in de markt! ;) Maar wel heel jammer dat die er niet zijn. Ik kan inderdaad een grote maat kopen of een mannenbroek ofzo. Jammer dat het niet wat charmanter kan!
     
  4. SterretjesMama

    SterretjesMama Bekend lid

    14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ben afgelopen december ook nog op wintersport geweest! En had gewoon mijn eigen skibroek aan alleen kon de knoop niet meer dicht, met mijn lange trui erover en skijas kon niemand dat verder zien ..
    Heb wel een grotere maat aangehad maar dat zag er gewoon niet uit!

    Hoop dat je wat vind, in ieder geval veel plezier!
    Denk er wel om dat lopen in de sneeuw ontzettend zwaar valt met zo'n dikke buik (had ik een beetje onderschat :D)
     
  5. neletje

    neletje Actief lid

    25 jan 2009
    377
    0
    0
    ik ga volgende week en ben dan 24 weken (ook niet skien, maar meer terasjes zitten denk ik haha), mijn eigen broek kan denk ik net niet meer dicht dus ik doe de oudere broek van mijn vriend aan, die is net iets ruimer dus kan boven mijn buik dicht. Al moet ik zeggen dat mijn vriend zijn taille ook vrij smal is dus dat scheelt.
     
  6. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Sterretjesmama, ik ben bang dat het inderdaad erg zwaar is! Zeker als je dan ook nog een twee jarige mee sleept. Ik krijg ineens hele beelden voor me! Pakezel, werkpaard, hijgende zeeleeuw enz enz. Zin in ook haha

    Maar ik ga ook maar even de broek van mijn man passen! Dat is wel een goed idee. Dan koopt hij maar een nieuwe
     

Deel Deze Pagina