Haa foto's!! Wat een droppie, hopelijk mogen we (Vonne en ik) hem over een tijdje in het eggie bewonderen....Uh Glenn bedoel ik eigenlijk, maar allebei je mannen is ook leuk hoor...hihi.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, fijn dat het zo goed gaat!! En wat een superfotoos zeg!!
Afgelopen maandag hebben we Glenn weer naar het zh gebracht. Hij is vanaf zondagavond tot maandagmorgen 4x gestopt met ademhalen. Ben de hele dag bij mijn ventje, hij is gister gelukkig van alle aparatuur afgegaan, het gaat weer goed met hem. Nu afwachten wanneer ie naar huis toe mag.
Jeetje meid! Het zit je ook niet mee he, wat zullen jullie onwijs geschrokken zijn zeg! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je kleine mannetje gauw weer mee naar huis mag! Weten ze de oorzaak inmiddels? Hele dikke zoen, Elmo
Glenn is vanmiddag (gelukkig) weer thuis! De oorzaak? Ja, die weten we! Het consultatiebureau! Glenn had maar 60-70cc aan voeding gemogen. En het CB zei dat ie 90cc moest drinken. Met als gevolg dat het te veel aan voeding zich opstapelde en zijn longen inliep! Bij baby's sluit het maagklepje nl nog niet. Een andere naam is REFLUX. Het enige verschil met een 'gewone' reflux, is dat dit ook gebeuren kan met een baby die met 40 weken zwangerschap geboren worden. Én die de normale hoeveelheid te drinken krijgen. Ik ben zooooooooooooooooooooooooo kwaad op het CB!
Wat een ontzettende grove fout zeg Lina van het CB Ik schrik er echt van meis dat ze zulke blunders maken, het is wel een kostbaar nieuw leven! Gelukkig is jullie mannetje nu weer thuis en gaat het goed met hem. Maar wat zul je geschrokken zijn! Dikke knuffel en veel sterkte geluk gewenst. Liefs Marjo
Pffff, je hoort altijd zoveel negatieve verhalen van het CB. Eigenlijk is dat natuurlijk heel raar. Ze zouden er juist moeten zijn om ouders te helpen, soort van vertrouwens persoon. Heel idioot dit! Neem aan dat je wel stappen onderneemt? Ben super blij dat jullie iig weten wat het geweest is en dat het nu weer goed gaat met Glenn. Ons niet meer zo laten schrikken he! knuf Elmo
Donderdag op vrijdagnacht is Glenn via de EHBO weer opgenomen. We zitten er helemaal doorheen. Hij heeft gister zijn eerste grote onderzoeken gehad. Wat doet dát pijn om je ventje te zien huilen zeg!
Ach jeetje meid wat klote voor jullie en voor kleine Glenn. Ik hoop dat het snel beter met hem zal gaan. Hou jullie taai. Liefs Mirre
ooh Lina wat een vervelende ervaring zeg voor Glenn! En wat een misser van het cb, belachelijk! Ik hoop dat het snel goed komt met hem. Veel sterkte he!