Welke meisjesnaam vinden jullie het leukste" (moet passen bij Liz en de achternaam begint met een R ) fleur Mette Benthe Britt Isa Ize Nova
Fleur heb ik altijd een mooie naam gevonden. Maar met de achternaam beginnend met een R... ga ik toch voor Isa!
Het zijn allemaal mooie namen vind ik. Benthe vind ik het leukst (dochter heet zo) en Nova op 2 (staat ook hoog op ons lijstje...)
Je hebt er leuke namen tussen staan! maar ik heb voor Nova gestemd. Mooie en bijzondere naam, en past goed bij Liz! Isa vind ik ook eeeeeerg mooi!
Wilde schrijven dat ik Lize mooier vind dan Ize en toen zag ik dat het bij Liz moet passen. Laat Lize maar zitten dan . Vind zelf Britt, Fleur en Nova het leukst bij Liz passen. Benthe vind ik geen mooie naam. Isa / Ize in combinatie met Liz vind ik niet zo goed klinken. Zag dat Mette niet in de poll staat, maar wel in je eerste berichtje. Vind Liz en Mette ook wel mooi samen. Succes met kiezen.
Fleur en Nova, maar aangezien de achternaam met en R begint zou ik voor Nova gaan. Is ook wat minder voorkomend dan Fleur. Maar ik vond het een lastige keuze, vind de meeste namen op je lijst leuk