Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo goed bij de naam van je zoon passen. Die naam vind ik wel weer heel gaaf!
Nee, echt vreselijk. Ons neefje heet zo en het eerste wat mijn man zei toen hij de telefoon had opgehangen, nadat z'n broer het nieuws bracht, was 'Oeh, dat smaakt!'
Leuk! Tegenwoordig kan je bij bijna alle namen wel associaties maken met een productnaam/dierennaam of wat dan ook. Een goede vriend van me heet Felix en ik heb nog nooit gedacht aan het kattenvoer.
Bedankt voor de reacties! Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn familie dadelijk over deze naam gaat praten, Als we hem gaan kkiezen.
Ik vind R.ico en F.elix een leuke combi! Wat ik ook een leuke combi vind is R.ico en X.avi. Zit net zo'n stoere X in als bij Felix
Ik vind het een leuke naam, en de asociatie met katten(voer) kwam pas omdat je het zelf zei in de openingspost. Doen dus! Ik vind het trouwens wel een heel andere naam dan Rico.
Niet helemaal mijn smaak, maar denk zeker dat de associatie met (The Cat en het voer) vanzelf verdwijnt!
Niet alle reacties gelezen maar absoluut mijn smaak niet. Ik denk onmiddellijk aan Felix de kat, aan kattevoer,... Neen, denk niet meteen aan een leuk knulletje.
Het spijt me, maar ik moet toch gelijk aan het kattenmerk denken. Heel jammer want ik vind het wel een leuke naam!
Ik vond en vind het ook een top naam. Maar omdat wij niet wilde dat iedereen aan de kat denkt hebben wij dit als 2de naam gekozen omdat wij 3 keuzes hadden en hebben er 2 gekozen en felix als 2de
Toen ik de topictitel las moest ik meteen aan een kat denken, daarnaast vind ik het ook geen mooie naam. Ik vind Felix ook niet bij Rico passen..