Ah duidelijk! Grappig, ik heb dat totaal niet dat ik 'm oubollig vindt . Maar heb dat liever dan ultra hip, dus komt goed uit .
Ik vind het echt een super mooie naam, maar mijn vriend vind het echt niks vanwege de kat. Als ik het met collega’s over namen heb en deze laat vallen krijg ik ook standaard die reactie.
Ik moet wel meteen aan Felix de kat denken, maar er zijn ergere associaties. Dus als het de naam is voor jullie, gewoon geven!
Het is de derde naam van mijn zoon! Eerste naam is een vernoeming (tweede ook). Heb nog vaak na de geboorte gedacht, we hadden hem gewoon Felix moeten noemen! (Als eerste naam dus) Ik zou het doen
Ik vind m leuk maar zal wel aaaltijd en eeuwig aan de kattenreclame blijven denken! Net als dat ik bij Oscar, Bert, Ernie, Tommie nog altijd aan Sesamstraat denk
Ik ken natuurlijk Felix van kattenvoer, maar ben geen kattenbaasje wat er dagelijks mee te maken heeft. Een van mijn leerlingen heet Felix en heb er dus totaal geen katten associatie mee. In verslagen, zijn naam schrijven niks. Kortom als je verkocht bent gewoon doen!
Wat een leuke en toch ook wel uiteenlopende reacties. Volgens mij meer positief dan negatief. Ik blijf het een geweldige naam vinden. Hij staat op de gedeelde eerste plek met een andere naam. Daar zal ik misschien ook nog een topic over openen. De andere naam geeft twijfel in verband met mijn uitspraak. Er zitten twee rr in en die spreek ik niet zo mooi uit als Amsterdammer. Het gaat om de naam M.orris. Het wordt, als het een jongen blijkt te zijn, Felix of M.orris. Overigens met een andere tweede naam hoor, tweede naam wordt een vernoeming. (Even met puntje ertussen want de combi van die twee namen kan herleidbaar zijn).
Felix of M.orris ? Leuk he. Ben benieuwd wat er nog meer op jouw droomlijstje staat. Wellicht hebben we dezelfde smaak . Wil je het delen?