Ben nu 35 wk zwanger, het kindje ligt goed en is al wat ingedaald. Ik heb de laatste twee dagen zo'n stekend en raar gevoel in m'n onderbuik, echt heel laag zeg maar. (Beetje mensturatiepijn achtig) Alsof het kindje nog verder aan het indalen is ofzo. Ook heb ik veel meer last van m'n bekken dat ik soms niet kan lopen. Ik ben ook erg misselijk. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken op een vroeg geboorte ofzo?
De laatste weken krijgen de meesten wel wat van die vage kwaaltjes, meestal zijn het gewoon de laatste loodjes, maar als je het niet vertrouwt, gewoon je vlos of gyn bellen.
Dit heb ik ook maar bij mij ligt de kleine in stuit en is nog niet ingedaald moet zeggen herken het ook niet van me andere 2 kids. Dus kijk even mee voelt niet echt fijn aan en heb er de hele nacht last van gehad
Heb toch verloskundige maar even gebeld. Ze zei dat het kindje verder aan het indalen is en dat dat die steken geeft. Het zijn oefenweeen/ indalingsweeen. Het is wel heel gunstig voor de bevalling, dus daar moeten we dan maar blij mee zijn...
hmmzz...zit op dit moment met ongeveer dezelfde klachten...plus n kind wat me helemaal beurs aan t schoppen is... Hopelijk is dit t zelfde dan en houd t ook weer ooit op. Wil douchen maar durf niet zolang in de douche te gaan staan nu. Bang dat ik t door de pijn enz niet houd en straks daar strand...met alleen n kind van 9 om me te helpen pfff...nou is t weer net of mn buik gaat ontploffen. Vraag me soms af of ik dit echt bij de vrige 2 niet had of dat ik t gewoon vergeten ben?
Oh, mooi! Ik heb er ook last van de laatste paar weken, maar echt indalen doet ze nog niet. Nou ja, zolang het gunstig is voor de bevalling vind ik het allemaal best!