Hoi dames, Ik werd vanmorgen wakker met een drukkend gevoel in mijn zij (links) en baarmoeder. Nu, een uurtje later drukt het nog steeds was op mijn baarmoeder maar in mijn zij heb ik echt een felle zeurende pijn. Vooral als ik ga lopen, dan wordt het erger en gaat steken, als ik zit zit er alleen een flinke druk op met af en toe een steek.. Iemand een idee wat dit kan zijn? Heb al gegoogled maar kan niets vinden en de huisarts kan ik niet meer bellen vandaag... Alvast bedankt voor het meedenken....
Hoi, Bedankt voor je antwoord! Ik hoop maar dat dat het is! Zit namelijk ook al dagen te wachten op een temperatuur stijging! Hoge, zacht bmm, eggwhite slijm maar helaas nog geen ei gehad.. Het is nu wat minder geworden gelukkig, alleen met lopen is het nog erg pijnlijk en dat is best lastig met een rond rennende peuter in huis.
Ik herken het! Had het van de week ook! Erg vervelend! Geen idee wat het is! Ben benieuwd! Ik ben een maand geleden gestopt met de pil en heb sindsdien best wel wat " ontwennigsverschijselen" dacht dat het daar mee te maken had!
@charity...Ik denk ook eisprong meid. Ik herken het...Bij mij komt er af en toe ook nog eens een bloeding vrij. Ik zou zeggen aan de Klus..als het niet te pijn doet allemaal
Thnx dames ! Vandaag maar flink klussen dan ! Even door de pijn heen bijten . Hoop dat jullie gelijk krijgen en ik eindelijk mijn eisprong heb !
Je zeg dat er bij jou ook nog wel eens een bloeding bij komt. Hoe gaat dat bij jou dan? Ik heb vrijdag avond een bloeding gehad, zaterdag mijn ei gevoeld en zondag avond was mijn bloeding over. Kan dat dan? Gr.
Nee, je eierstokken zitten aan de zijkant in feite. De ene maand heb ik het links en dan weer rechts, aan de klus meid en dan afwachten. Ik duim voor je.
Nou dames, mijn temp is vanmorgen eindelijk met 0,2 omhoog gegaan! Zit nu op 36,8 dus hopelijk blijft hij hoger en dan was het indd mijn ei ! Pijn is sinds vandaag ook weg (gelukkig) dus ik denk dat het indd toch mijn ei is geweest.
hey.. wat fijn dat de pijn wat weg is getrokken.. ik had iets anders.. afgelopen vrijdag, toen ik van mijn werk naar huis wilde fietsen, kreeg ik een enorme steek links onderin mijn buik (eierstok denk ik) die deed zeer!! ik kon niet eens rechtop staan, na heel even stil staan bij mijn fiets, trok het wat weg.. toen ik thuis was kreeg ik het nog eens. toen ik op bed ging zitten, drong het weer door in mijn buik. 's avonds kreeg ik een bloeding tot op vandaag.. ik heb dit nooit als ik ongi wordt, maar het was geen ei bij mij, want ik bloed nog steeds zonder krampen.. raar, maar wat doet dat zeer he?! groetjes