plassen na de daad

Discussion in 'Zwanger worden' started by princess1989, Sep 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. princess1989

Sep 13, 2011
    14
    0
    0
    sittard
    hallo, ik ben nieuw op dit forum en zit eigelijk met een vraag.
    ik en mijn vriend willen graag een baby. en we zijn er ook echt veel mee bezig.
    nou heb ik wat rondgezocht op google over plassen na de seks maar er staan zoveel verschillende dingen dat ik gewoon echt niet weet welke dingen ik moet geloven. mijn vraag is als mijn vriend zijn zaadlozing heeft gehad, kan ik dan gelijk gaan plassen als we klaar zijn? of moet ik even wachten, zo ja hoelang? of gewoon helemaal niet plassen?
    maar ik heb ergens gelezen als je niet plast dat dat de kans op blaasontsteking vergroot, en dat wil ik het liefst voorkomen.
    ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven, alvast hartelijk bedankt!
    groetjes cindy

2. Delta

Delta Niet meer actief

het beste kan je na de seks eventjes 10 min/kwartiertje blijven liggen... daarna gewoon plassen hoor ! die zaadjes die eruit komen, komen toch nooit meer in de baarmoeder.
    gezien echt niet alles erin blijft zitten hoor !! :)

3. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    Bij ons was het in één keer raak en juist die keer ben ik ook meteen naar de wc gegaan...en check nu mijn banner :)

4. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Tja ging eerst altijd gelijk plassen na de daad om een blaasontst te voorkomen. Nu we voor het eerste kindje gaan blijf ik minstens 10min liggen met een kussen onder mn kont:D
    Daarna ga ik pas plassen.

5. princess1989

Sep 13, 2011
    14
    0
    0
    sittard
    Bedankt Eva voor de tip! :)

En Nienke hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! ik hoop en ik wens dat het bij mij ook zo snel raak is, hihi kan bijna niet wachten!

groetjes Cindy

6. princess1989

Sep 13, 2011
    14
    0
    0
    sittard
    Dankjewel Bloem!

7. caljan

caljan Lid

Jul 26, 2011
    16
    0
    0
    Noord - Brabant
    Hallo Princess

Ik zat met precies dezelfde vraag, want ik moet altijd plassen na het klussen. Nu blijven dan nog maar ff een kwartiertje lekker liggen het zeker voor het onzekere.

Share This Page