Felle pijn van binnen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vica86, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hallo vk,

Ik heb een vraag.

De laatste weken heb ik steeds meer felle pijn van binnen. Het lijkt van mijn baarmoedermond/hals te komen ofzo.
    De kleine is al ingedaald met 27 weken en alles is ook al verweekt en verstreken. (de baarmoedermond zou nog ietsje rijper kunnen, maar was verder al heeel zacht)

De pijn wordt echter steeds erger. Ik heb er 24 uur per dag last van. Weet niet meer hoe ik moet zitten, liggen of lopen.

Mijn vk denkt dat de baby wat zenuwen afknelt omdat hij heeeel erg diep in mijn bekken ligt.

Zijn er nog andere mogelijkheden waar dit door kan komen? En is er iets aan te doen? Want 24 uur per dag die pijn wordt ik echt letterlijk knettergek van :(.

Alvast bedankt.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Vica86.

Vervelend die pijn.

Doordat de baby ingedaald zit drukt deze op spieren en zenuwen wat die pijn veroorzaakt.
    Het kan ook komen doordat de baby zo drukt op je baarmoedermond en dan ook het bolletje beweegt wat pijn veroorzaakt. Voelt vaak aan alsof er iemand met messen in aan het steken is.
    Helaas kan je hier niks tegen doen.

Hopelijk komt het mannetje snel.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina