Ik heb sinds gisteren felle pijnlijke steken rechts in mijn onderbuik.. Het komt plotseling en houd alleen maar 2-3 sec aan, maar het overkomt me wel meerdere keren op een dag. Heb me eisprong al gehad dus dat kan het niet zijn.. Dit is weer mijn eerste ronde na mijn miskraam op 24 januari.. Heeft iemand misschien enig idee wat het kan zijn?
Ja heel hinderlijk is het ook.. Heb 25 februari een afspraak staan bij de gynaecoloog ga er dan maar navragen
Weet niet hoe lang geleden je eisprong was? Als het een week of langer is kan het miss innesteling zijn?
Hier hetzelfde. Miskraam gehad op 15 januari met 5w 3d en nu ook last van zo'n steken. Geen idee wat er aan de hand is... Hoopte dat vandaag mijn ongesteldheid zou komen, dan heb ik weer een beetje een idee hoe het met mijn cyclus is!
als ik weer een cyclus van 28 dagen heb moet ik zaterdag ongesteld worden eigenlijk.. Maar ze zeggen na een miskraam kan het tot 6 weken duren voordat alles weer normaal is.. Heb vandaag niet echt steken gehad maar wel ongi pijn en raar gevoel in me benen misschien komt toch me menstruatie op gang
Nee nog niet ik zit nu op 5 dagen voor mijn NOD. Wil eigenlijk nog wachten ik ben eerlijk gezegd ook bang voor een negatieve test..
ja klopt wil me er ook niet op focussen steeds. Heb nog een zoontje van 3 jaar thuis rondlopen en hij zorgt best wel voor afleiding gelukkig
Je hebt dus ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd waardoor je zo zeker weet je eisprong al gehad te hebben? Na miskraam is het helaas vaak onzeker of je cyclus weer keurig op orde is. Het is in jouw geval dus totaal niet zeker of je weer een 28-dagencyclus hebt. Ik vrees eigenlijk dat datgeen wat je voelt, het laatste groeispurtje is van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaats zal vinden. Dan is je eisprong dus veel later dan je zelf denkt. Mocht je zaterdag niet ongesteld worden en negatief testen, dan is de kans zeer groot dat je cyclus dus veel langer is helaas.
Heb ovulatietesten gebruikt ja waardoor ik weet dat ik me eisprong heb gehad.. Heb die steken nu sinds een uurtje weer dus ik denk niet meer dat het een eisprong is ik denk ook niet dat het een innesteling is want het kan toch niet zo lang duren.. Heb gewoon angst dat het wat anders is
Een ovulatietest biedt overigens geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt. Het geeft alleen een LH-piek weer. Soms krijg je een LH-piek zonder eisprong. Je lichaam probeert het na een tijdje dan nogmaals. Heb je nog een ovulatietest? Je zou nog een test kunnen doen.....
Nee heb geen ovulatietesten meer.. Ik wacht het gewoon af die steken komen en gaan misschien is het toch me menstruatie.. Volgende week heb ik toch een afspraak staan bij de gynaecoloog dan vraag ik er wel na