Stel je bent langer ongesteld als normaal, kan dan wel n eitje rijpen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by D83, Feb 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    #1 D83, Feb 15, 2016
    Last edited: Feb 15, 2016
    Door m'n ontregelde cyclus (vermoeden) heb ik nu al 8 dg bloedverlies
    Kan dan nu wel een ei rijpen? Of is m'n ei dan later of komt ie dan helemaal niet deze cyclus?

T begon trouwens 1/2 dg na m'n vorige eisprong
    Is toch vreemd

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij heeft het ook te maken met het feit dat je vrij recent je spiraal hebt laten verwijderen. Soms wil je lichaam dan even op hol slaan, net als na pilstop. Had je toevallig een spiraal met hormonen?

Niemand kan je zegge hoe je cyclus zal gaan verlopen. Dat zal de tijd moeten gaan uitwijzen. Er zijn vrouwen genoeg die een dikke week ongesteld zijn, maar wel gewoon een prima eisprong hebben hoor. Er zijn zelfs vrouwen met een extreem korte cyclus die tijdens de laatste dagen van hun menstruatie ook hun eisprong hebben. Tijdens de menstruatie, vanaf cyclusdag 1, gaan er gewoon follikels groeien.

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    heb je de mirena gehad? Daar zit alleen progesteron in. Ik heb de cerazettepil gebruikt en daar zit ook alleen progesteron in. Toen ik daarmee ben gestopt begon ik elke maand 2 dagen na mijn positieve ovulatietest te bloeden. Lichte menstruatie ene dag wat meer dan de andere en heel soms een dagje niks en dit ging uiteindelijk over in mijn echte menstruatie. In de derde maand ben ik naar de gyn gegaan, omdat ik er zwaar van overtuigd was dat ik progesterontekort had en dus nooit zwanger zou kunnen worden op deze manier.

Uitstrijkje gehad, kweek afgenomen, bmslijmvlies 7 mm en de echo waren oke. Progesteron laten prikken en deze was 23 en was toevallig die maand net zwanger geworden...

De conclusie van mijzelf was dat mijn lichaam wel zelf oestogeen aanmaakte, maar geen progesteron doordat deze elke maand door de pil in mijn lichaam kwam. De gyn gaf aan dat dit idd kon, maar dat na 2 maanden het lichaam dit weer opgepakt zou moeten hebben. En dat bleek ook wel want ben gestopt met de pil op 13/10/15 en had een positieve test op 24 januari bij een cyclus van 22 dagen. Dus na die 2 maanden had mijn cyclus zich idd herpakt en had ik een goede cyclus. Ook al had ik alsnog bloedverlies die weer precies 2 dagen na de positieve ovulatietest begon alleen hield het na een paar daagjes op om vervolgens 3/4 dagen geen bloedverlies te hebben en toen ineens weer wel een dag of 3/4 en toen 2 dagen voor NOD ineens weer ophield. Ik vermoed dus dat toen ik weer begon te bloeden dat dit een innesteling is geweest en nog wat bloedverlies door het uitstrijkje/kweekje

4. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Heel erg bedankt voor jullie reactie
    Very helpfull
    Van harte gefeliciteerd stokstaartje met je zwangerschap
    Hoop zo dat t hier ook gauw raak mag zijn
    Ik hoop echt dat t bloeden snel stopt en ik m'n ei krijg..

5. D83

D83 VIP lid

Jun 17, 2012
    7,948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou loop ik sinds twee dagen helemaal leeg
    Hoelang gaat dit nog door?!

Share This Page