Bruinige afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by XuonA, Feb 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Hallo Allemaal.

Misschien kan iemand me helpen.
    Gisteren met afvegen zag m'n afscheiding er wat gekleurder uit dan normaal (roze achtig).
    Maar daarnet, gepaart met wat buikkrampen, bruinige afscheiding. Alleen met afvegen, niet in mind ondergoed.

Ik heb afgelopen dinsdag m'n eisprong gehad als t goed is en pas op 23/2 m'n NOD.
    Wat kan dit zijn? Een verlate eisprong? Of gewoon m'n lijf dat gek doet?

Alvast bedankt!

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Wie weet innestelingsbloeding, dat kan vanaf 4 tot 10 dpo ;)
    Duimen dus tot de 23e

Maar kan natuurlijk ook heel goed nog je lichaam zijn die een beetje gek doet door ontpillen oid..

3. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Moet zeggen het ontpillen (de gekkigheid) heb ik al achter de rug. Slikte slechts een lichte pil en de HA gaf toen ook aan dat ik met twee/drie maanden wel van alles af moest zijn. Dus nouja, ik hoop maar op iets leuks dan haha!
    Heb ook wat buikpijn, lage onderrug pijn en m'n borsten/tepels jeuken... Dus zoals je leest, ik hoop op van alles en haal me misschien ook wel van alles in m'n hoofd haha!

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    haha :) hou jezelf voor dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, scheelt misschien ook een teleurstelling aan het einde van de cyclus ;)

5. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag hetzelfde, 5 dpo. Hoop uiteraard innestelling, maar ik durf niet te hopen, want ik heb dit eigenlijk best vaak een aantal dagen voor ik echt ongesteld word..... :(
    Toen ik zwanger was, had ik 5 en 6 dpo beetje helderrood bloed. Dat was denk ik wel innestelling.

6. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Spannend allemaal he? Ik heb soms ook wel bruine afscheiding voordat ik ongesteld moet worden, maar dan echt 3/4 dagen daarvoor... Nu is t daar normaal gesproken te vroeg voor..
    Ik wacht maar (on)rustig en zenuwachtig af.....
    Succes voor jou en hopelijk leuk nieuws!

7. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

Dec 14, 2015
    234
    323
    63
    Female
    Ik voeg me ook in dit rijtje.... Al een aantal dagen (weliswaar minimaal, maar heb ik normaal nooit! Normaal heb ik 'gewoon' wat afscheiding) bruine afscheiding (lijkt op bloed) of heel soms wat bruinbeige. Ook pijnlijke/gevoelige borsten. Mijn cyclus is tussen de 26 en 28 dagen altijd, dus ik zou tussen maandag en woensdag komende week ongi moeten worden (of ja, gewoon niet het liefste natuurlijk haha!)

8. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,241
    25
    38
    Female
    Ik stem ook voor innesteling! Heb het ook gehad namelijk!
    Alleen is het nu dan nog even afwachten of alles ook goed innesteld natuurlijk.. Duimen!! :)

9. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    #9 1982Eva, Feb 14, 2016
    Last edited: Feb 14, 2016
  10. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Hier is nu alles weer rustig...
    Geen afscheiding meer, wel buikkrampen en lage rugpijn sinds Gisteren..
    Merk dat ik mezelf misschien echt gek maak.. Helaas nu 5 of 6 dpo, dus testen voorlopig nog niet.. M'n NOD pas 23/2... Dus denk 20/2 een testje wagen....
    Vind t enorm spannend....

11. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ja hè, duurt lang hè. En dan pas ronde 1 voor je ;) Maar hopelijk in één keer raak, dat zou top zijn toch!

Ik heb al een predictor early test in huis, me voorgenomen om die op woensdga (9 dpo) te gebruiken (toen testte ik bij mn zoontje heel licht positief). Maar ik vraag me af of ik me kan beheersen...

12. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Correctie.... Net vanmorgen met afvegen toch weer bruinig op t wc papier... Argh lijf, wat doe je met me,,,
    In combi met de buikkrampen haast t idee alsof ik m'n menstruatie krijg.. Echter lijkt me dat heel vreemd, ruim een week te vroeg.
    Misschien toch tekenen van een innesteling misschien?

13. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Hahaha, ik weet het ;)... Schandalig he? Zoveel meiden die al veel langer wachten..
    Heb me ook voorgenomen dat ik (omdat t de eerste keer is) hysterisch mag doen.. Daarna bij de volgende rondes gewoon op me af laten komen.. Ovulatie testen gebruiken en proberen af te wachten en niet alles op te hangen aan een eventuele zwangerschap..
    Alleen eerlijk is eerlijk, ik ben heel slecht met wachten, dus dat zal blijven haha.
    Ik heb een test van clearblue besteld, die zegt dat je daarmee 4 dagen voor NOD kan testen, dat is dan voor mij zaterdag..

Ben heel benieuwd of je, je man beheersen. Zo moeilijk!! Hoop op een positieve test voor jou natuurlijk!!

14. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik mag van mezelf die 2 weken wachten gewoon altijd hysterisch doen 😉 Het is nou eenmaal niet niks!! Kan je dan ook de action testen aanraden, die zijn heel goedkoop en prima dus kun je even los ;)

15. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Hihi! Heel goed!
    Ik heb nu de kruitvat 2 voor 5 thuis...
    Daarnaast ook clearblue liggen hier in de kast. Mocht het op de goedkopere testen positief is ga ik even een clearblue er tegen aan gooien ;). Zucht, nog een week wachten ;)

16. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nou hou me op de hoogte! :) hoop op mooi nieuws!

17. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Ja doe ik!
    Jij mij ook? Woensdag testen toch? Ik zaterdag! Spannend allemaal!

18. AMdd

AMdd Actief lid

Feb 7, 2016
    285
    0
    16
    Oh ik doe mee hoor!
    Hier ook al paar dagen krampachtige baarmoeder gevoel..en NOD 'pas' 21 of 22e.
    Ik heb er nog niet aan gedacht om een test te kopen of eerder te testen, dus vind het echt geweldig om te lezen. Want ben een heel ongeduldig typje.
    vooral dat Hysterisch mogen doen 2 weken lang, geweeeeldig!
    Ik doe gewoon lekker mee.
    Mijn aanstaande wordt nu al kriegelig van me hahaha

19. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

Dec 14, 2015
    234
    323
    63
    Female
    Helaas! Na ongeveer 1 week bruinige afscheiding en pijnlijke/gevoelige borsten, gisteren ongi geworden. Cyclus van 25 dagen dit keer :(

20. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wat balen :( zo zie je maar, die "symptomen" zeggen helaas zo weinig...

Share This Page