Gisteravond zat ik op de wc, en toen ik afweegde zat er een klein sliertje donkerbruin op.. Is dat mijn innestelling geweest? Was gisteravond wel erg misselijk.. Liefs !
Zou heel erg goed kunnen! Spannend! Maar het kan ook heel goed ontpillen zijn, aangezien ik bij je lees dat je eind juni pas met de pil bent gestopt!
Ik hoop het ook voor je. Ik duim in elk geval voor je. Spannend hoor! Maar zoals mijn voorgangster al zei: je bent eind juni gestopt met de pil. Heb je, behalve je pilongi (onttrekkingsbloeding), daarna al een gewone ongi gehad? Of nog niet? Dat wil niks zeggen hoor. Voor hetzelfde geld is het in 1x raak, maar je moet er ook rekening mee houden dat je inderdaad aan het ontpillen zou kunnen zijn. Ikzelf heb daar helaas ervaring mee. Dacht ook telkens dat ik zwanger was, maar werd na 126 dagen eindelijk een keer weer ongi (GRRR :x ).
@ Be Happy, nee heb nog geen ''echte'' ongi gehad.. Pff 126 dagen, das echt lang Ga der ook niet vanuit dat het in 1 keer lukt, zou wel echt een geluk zijn ! Maar hopen kan altijd
je het kan inderdaad zomaar zo zijn dat je niet meteen netjes je oude cyclus oppakt. Zou natuurlijk wel erg fijn zijn! Dat je ookal misselijk was heeft er niks me ete maken dat zou nu nog niet kunnen.