Ja bij mijn dochter voelde ik me idd wel zwanger zonder echt erge klachten te hebben, maar was gewoon een gevoel toen...en nee dat hoeft idd niet maar toch...tis voor ons beiden dan maar afwachten wat het is...
Ja he, ik had verwacht echt niet zwanger te kunnen zijn.. Tot ik van heel veel mensen hoor dat ze een steek van minimaal 5 sec. tijdens hun innesteling voelden.
Ik zie nou steeds vaker staan dat mensen die steek hebben gehad met een eventuele innesteling.. Kan dat?
Meestal is het toch meerdere steken/steekjes? Tenminste dat herinner ik mij.. kan ook natuurlijk één steek zijn.. Ben je zenuwwachtig nu zeker? Vind het wel spannend hoor
Ik heb er wel meerdere gehad, vandaar ook dat ik dacht blaasontsteking...vanaf vorige week ergens een paar dagen nu niet meer zo...
Ik herinner me wel dat ik in dec met mijn eerste zwangerschap ook die steek had. Ik heb 1 hele erge steek gehad, was er heel erg misselijk van. De rest van de dag en vandaag af en toe nog steekjes. Ook had ik vandaag, heel raar, net of ik een marathon gelopen had. Mijn benen waren zwaar en vermoeid! Echt net zoals je voelt als je lang gesport hebt terwijl je niet meer in conditie bent.
Spannend meid, ik weet het niet meer van mijn vorige zwangerschap heel eerlijk gezegd, weet wel dat ik steken had, maar wanneer en waar en hoe precies...pff...nee weet ik niet meer
Hey Debora...ben vandaag ongi geworden gepaard met verschrikkelijk veel pijn, in al die jaren nog nooit meegemaakt... Maar sorry nu weet je dus nog niks...