Dag dames. Wij zijn sinds kort bezig voor een derde kindje. In februari is mijn spiraal verwijderd en eigenlijk is dit de 2e ronde na verwijdering van de spiraal. Nu heb ik nog niet echt een idee van een cyclus. Eerste keer werd ik na 23 dagen ongesteld, nu is volgende week ergens mijn nod. Ik weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, al had ik rond 23 maart wel de bijbehorende klachtjes en we hebben er ook gebruik van gemaakt. Afgelopen dinsdag voelde ik tijdens het uitpakken van de vaatwasser, plotseling een hele felle steek door mijn buik. Het duurde maar even, maar het deed echt behoorlijk pijn. Daarna had ik een beetje een beurs gevoel in mijn buik. Kent iemand dit?
Zelf voelde ik ongeveer voor mijn NOD ook z'n steek en vanaf daarna echt buikpijn dat overging naar z'n zeurende pijn. 2 dagen voor mijn NOD teste ik toen positief! Het kan bij jou idd ook zijn dat het je innesteling was die je voelde. Maar het kan ook goed zijn dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik zou even afwachten tot volgende week en dan een testje wagen.
Het zou van alles kunnen zijn. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb dit iedere cyclus, soms wel meerdere keren. Helaas na bijna 2 jaar nog steeds geen zwangerschap. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het raak is! Maar hou in je achterhoofd dat er na de eisprong vanalles gebeurd in je buik en dat je lichaam je flink voor de gek kan houden.. Succes!
Hoi Ik heb deze cyclus voor het eerst zoiets gevoeld. Op 9dpo een ovulatie gevoel, een steek rechtsonder en een trekkend gevoel. Dit vond ik heel raar omdat mijn ei heel regelmatig komt. Ik dacht werkelijk, huh heb ik nu een 2e eisprong? Morgen nod, vandaag Omo wit getest Ik voel van alles, moeheid, honger, gevoelige borsten, rommelende buik, emo etc. Ik wacht het nog ff af, wanneer ik zondag geen bloeding heb, test ik maar ff met ochtendurine Ben benieuwd of mijn lijf mij voor de gek blijft houden
Bedankt voor de reacties meiden! Ik weet wel dat mijn lichaam me voor de gek kan houden en dat ik gewoon ongesteld kan worden deze week. Dit is ook wat mijn gevoel zegt. Toch was ik benieuwd of iemand deze steek herkende. Ik heb verder bijna geen kwaaltjes. Voel me alleen een beetje weeïg de laatste dagen en heb pijnlijke borsten. Maar dit laatste heb ik altijd voor mijn nod. Het blijft spannend!