Groeipijnen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shaantje, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik ben deze morgen opgestaan met regelmatig vervelende steken in mijn baarmoeder.

Het is niet constant. Maar heb op deze 2 uurtjes toch al zeker 10 van die steken gehad. Als ik zit is het minder dan dat ik rechtsta. Ik heb de indruk dat mijn baarmoeder al serieus gegroeid is tegenover een dag of 2 geleden.

De steken doen niet echt pijn, maar zijn wel vervelend, alsof mijn baarmoeder tijdens de steek een beetje samentrekt. Ik heb er een beetje bang voor, ik ben echt bang dat het misgaat.

Wie herkent dit?

Een ongeruste toekomstige mama :(

2. inverw8ting

inverw8ting Actief lid

3 jan 2013
    135
    0
    16
    Dit zou wel eens heel goed bandenpijn kunnen zijn.
    Ik heb rond de 20 weken ook ineens een groeispurt gemaakt en had toen gevoel alsof er een elastiekje op knappen stond..
    Dit bleek inderdaad bandenpijn te zijn, heel vervelend maar niks aan te doen. Een warme kruik er tegenaan leggen helpt misschien enigszins.
    Als je het echt niet vertrouwd, gewoon naar je verloskundige bellen!

3. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik had rond de 17 weken ook een aanzienlijke groeispurt ja. Bij mij deed het toen geen zeer, maar ik weet van anderen dat dat met steken en pijn gepaard kan gaan.

Hang in there meid, 't is voor een goed doel :)

4. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!

Ik ga het nog even aanzien, als het heviger word dan ga ik toch maar eens een telefoontje plegen. :)

Beter voorkomen dan genezen :D

Deel Deze Pagina