Hee iedereen! Ik kreeg vrijdag (7 dagen na mijn ei) een hele Felle steek in mijn onderbuik. Ik schrok er nogal van en het was echt zo van oei (kan het niet anders uitleggen ) Na ongeveer 10 sec. was het weer weg :S de dagen ervoor had ik al steeds kleine steekjes van die vervelende steekjes niet echt pijn dus. Iemand dit ooit gehad of enig idee? Thanks!
Hoi, Ik heb gisteravond hetzelfde gehad als jij. Vrijdag had ik buikpijn en dat straalde uit naar mijn rechterbeen. Vorige week vrijdag heb ik als het goed is mijn ei gehad en ik vroeg me ook al af wat het was, heb het nooit eerder gevoeld. Kan je niet vertellen wat het is, maar ik vind het toch belangrijk dat je weet dat iemand anders het ook heeft gehad. Zaterdag moet ik ongi worden, dus voor ons is het ook weer afwachten. Gister waren mijn tepels ook donkerder dan normaal. Succes.
Ja idd dat doorstalen naar de benen heb ik ook, echt appart allemaal. Maar je bent dus gelukkig niet de enige Hoop voor jullie natuurlijk ook dat het raak is!
Ik wil je geen geen valse hoop geven, maar ik heb dat maar 1x gehad en dat was de keer dat ik zwanger was van mijn dochter. Ik weet het ook nog precies, ik zat toen ongeveer een week voor nod ik kreeg net als wat jij beschreef een felle steek in mijn buik(net alsof baarmoeder samentrok) duurde ook maar even. Daarna nooit meer last van gehad. Ik hoop voor jou dat het, het zelfde betekend als toen voor mij.
Het is voor ons nu bijna 7 weken na de MK en nog altijd geen ongi. Wel heb ik vage en lichte ongi pijntjes gehad vorige week maar vanmiddag was dat even anders. Ik stond te praten met mijn ouders en ik kreeg me toch een felle steek. Zo'n 30 seconde hield dit aan en daarna nergens meer last van. Hoop maar dat het iets positiefs is.
ik heb al sinds mijn eisprong last van een zeurende pijn onder in mijn rug en in mijn onderbuik en was vanmorgen ook opeens behoorlijk misselijk terwijl de innesteling morgen eigenlijk pas zou zijn maar goed zijn momenteel nog in de maand ramadan tot dinsdag dus het kan er ook nog eens liggen dat ik daar opeens last van krijg al heb ik de rest van het vasten geen problemen gehad ik gok er niet op maar hoop dat ik de rest van de week nog veel misselijk ga zijn
Spannend zo felle steek. Ik heb het bij elke zwangerschap gehad. Was bij mij dus de innesteling ik hoop bij jullie ook [-o<
Bedankt voor jullie reacties! Zo te merken is het allemaal zeer positief! Word er helemaal blij van Maar idd nergens van uit gaan want je weet het maar nooit! Ben ook zo verschrikkelijk misselijk en boeren word er echt gek van nu weer zo misselijk eigenlijk bijna heel de dag door maarja buikgriep heerst ook maar ik ben al ongeveer 5 dagen misselijk en nog geen 1x overgegeven en heb gehoord dat buikgriep echt spugen is dus ja praying [-o< Nouja nu maar afwachten en hopen hopen hopen!
wat jij beschrijft heb ik vorige ronde precies zo gehad. na mijn ei steeds een beetje lichte steekjes onderin en precies 7 dagen na ei een hele felle steek en daarna niks meer. helaas werd ik een week later ongesteld.. maar ik weet wel bijna zeker dat ik een bevruchting heb gehad maar dat er iets niet goed is gegaan met innestelen.. heb ook gelezen dat dat bij 75% van de bevruchte eicellen gebeurt. maar hoop voor jou van wel! en de anderen natuurlijk. succes met de wachtdagen
Wat vervelend voor je! Ik snap precies wat je bedoeld je bent ervan overtuigd heb dat vorige maand ook gehad maar wil daar niet teveel bij stil staan want dat maakt het mezelf alleen maar moeilijk.. Ik hoop natuurlijk ook voor jou dat je einde van "de maand" een superdikke 2e streep hebt! Een lichte 2e streep mag natuurlijk ook als die er maar staat "
thanks futuremommy, ik hoop het voor jou ook! balen he, die langer cyclussen? jij hebt ook 40+ zo te zien. ik heb mn ei nog steeds niet zucht.. geduld is een schone zaak zeggen ze!
Meiden ik kan met jullie mee praten! Ik heb die steken ook gehad. Loop je lekker rustig met je honden buiten krijg je ineens zo'n steek in je onderbuik. Ik verging van de pijn, sta je dan met 2 drukke honden. Wist niet waar ik t moest zoeken. Blij dat t maar paar sec was. Daarna nog aantal kleinere steken gehad. 4 oktober kan ik testen dus ben zowiezo al zenuwachtig. Maar als je zo hoort dat meiden zwanger werden na zo'n steek in de buik gaat het toch wel kriebelen of t bij jezelf ook zo zou zijn
Thankss! Jaa idd superlang schiet niet op gewoon soms denk ik ik had nu alweer in me volgende ronde moeten zitten maarja je kan er niks aan doen en idd geduld is een schone zaak! Jou ei komt vandaag of morgen wel dus hup aan de klus @ Roozjuh : Hee meid nou waarschijnlijk heb je dan het zelfde als ons gehad dus wie weet straks is heel dit topic zwanger [-o< Succes en laat natuurlijk even weten als je meer weet!
wat k*T! is het wel echt ongi? week eerder..wil je geen valse hoop geven maar heb dat hier wel is gelezen dat vrouwen dat ook hadden als innestelings bloeding hoop het voor je meid! Zoek anders ff via de zoekmachine hier op de site dan kan je die topics/berichten terug lezen *Knuffel!*
helaas is het echt ongi *snif* innestelings bloed is heel stuk minder dan dit gok ik zoals mijn vriend steeds zegt: nieuwe ronde nieuwe kansen maar hij vind t wel erg jammer
Het is ook verschrikkelijk jammer meid! Maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen! Zie dat je nog niet zo heel lang gestopt bent met de pil (begrijp me niet verkeerd weet dat elke keer als je ongi word weer een teleurstelling is) Dus ik hoop alsnog voor jke dat het gewoon een innestelings bloeding is en je zwanger bent en anders zo snel mogelijk!
dankje ik ben idd nog niet zo lang van de pil af dus zo heel erg vezelijk is t niet. maar jammer is het zeker wel hoop dat het bij jou wel raak is Ben je al lang bezig? ik zie dat je over 4dagen kan testen, spannend! succes meid! laat wel weten hoe t afloopt he Groetjess