hellup... blaasontsteking en zit rond mn eisprong! wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl21, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

ik heb dus blaasontsteking, en ga dinsdag naar dedokter, dus neem mn urine dan mee...

heb t vaker gehad, dus weet zeker dat dit t is..

nu zit ik rond mn eisprong (ben uitgegaan van 27 dagen, dan is mn ei vandaag gesprongen) wat zouden jullie doen?

heb eigenlijk vanmorgen wel seks gehad, deed niet zeer, dus wil vanaaf of morgen toch graag weer proberen, maar t is een beetje een dubbel verhaal:
    *na sex uitplassen voorkomt blaasontsteking
    * na sex langer blijvenm liggen zorgt (waarschijnlijk) voor een betere doorgang voor de zaadjes

dus vandaar mn vraag... wat zouden jul;lie doen?

ben inmiddels al aan de mint thee, aan de granberry pillen, en aan de pepermunt.. ook probeer ik af en toe te stomen met kamille thee.. (op n emmer zitten dus)
    dit eigenlijk allemaal om t vol te houden tot dinsdag(die afspraak stond al)

2. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    hoi hoi
    ik heb dat ook ik heb nu al 3maanden achter elkaar blaasonstekingen gehad net weer kuurtje afgemaakt:(

maar als jij bij je aphotheek bekent maak dat je een kinderwens heb houden hun de rekening mee!
    dat heb ik ook gedaan dat betekent dat je een aparte kuur krijgt en dan dat een eventuele zwangerschap niet word af gebroken of dat de eventuele zwangerschap niet in de weg zo staan zeg maar.

en dan ligt het nog aan je eigen of je het nu wel zo prettig vind om sex te hebben bij mij vielt de pijn wel mee dus dan zet je gewoon door hahhaha
    maaar na het seks ga ik niet gelijk plassen wacht daar wel altijd even mee niet zolang maar toch zekers een 15a20min en dan ga ik pas naar de toilet.

voor de rest een tip Gewoon heel veel drinken en genoeg naar de toilet gaan ook al heb je het gevoel van khoef niet toch even gaan!

3. girl21

girl21 Niet meer actief

oke thnx voor de snelle reactie!

we gaan maar gwoon klussen zolang mogelijk is haha

4. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    hahaha veel plezier met het klussen hahah zolang jij je der nog goed bij voelt gewoon door klussen hahaha

Deel Deze Pagina