hoi dames, ik probeer al vanaf maart zwanger te worden en ik ben nu iets langer dan week over tijd. Ik heb 2 weken geleden een test gedaan omdat me vriend 2 weken weg ging en die was negatief. Kan het zijn dat het te vroeg was? Ik weet niet vanaf wanneer je een positieve test krijgt?
Als je nu 1 week overtijd bent en je hebt 2 weken geleden een test gedaan, dan was je test echt veel te vroeg. Normaal kun je 2 weken na je eisprong testen. Sommigen hier testen eerder positief en anderen weer pas na hun NOD. Ik zou gewoon een nieuwe test doen nu. Succes!
Ik zeg ook gewoon nog een keer testen, Maar waar ge je met overtijd vanuit? Je voorgaande periodes of je eisprong?
ik ga er vanuit vanaf de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. En dat was vorige week woensdag.
Dan zou t ook kunnen dat je dit keer latere eisprong heb gehad en je dus helemaal nog niet ( zolang) overtijd bent.... Ik zeg hop hop even test doen hihi, misschien was je veel te vroeg!
als je 2 weken terug een test hebt gedaan en nu pas 1 week overtijd bent dan was je zeker te vroeg met testen! zou nu idd nog een testje wagen!!
Je weet wanneer je eisprong geweest is? Bij mij verschilde dit namelijk wel eens vab dag 17 tm dag 29