Herkent iemand dit ook? Denk ga het toch maar is vragen... Sinds een paar weken onder mijn linkerborst bij me ribbenkast een kietelend/tintelend gevoel... Beetje dat dove gevoel wat je krijgt van de verdoving van de tandarts haha. Het is niet rood maar beetje gevoelig als ik er over heen ga wrijven. Weet me dan ook ff geen houding aan te nemen zodat het stopt... Dacht misschien een zenuw? Ben morgen 33 weken dus ze is best groot natuurlijk
Heb ik ook gehad vanaf ongeveer 26 weken zwangerschap. Get lukte me dan niet het weg te krijgen.. heb me in allerlei houdingen gelegd toen hihi. Heb helaas geen tips. Direct na de bevalling heb ik het niet meer gehad!
Ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad...een irritant tintelend gevoel boven mijn ribben...deed geen pijn maar was irritant....ik hou het erbij dat het destijds de baby was die ergens op drukte met r voet/hand...en er iets bekneld zat...niets ernstigs gelukkig....was ook weg na de bevalling
Oke nou laten we hopen dat het dan over ong 7 weken weg is! Word er afentoe echt een beetje maf van haha. Vooral het geen houding aan weten te nemen! Uch verschrikkelijk!