wachten tot Hcg uit lichaam, ineens misselijk

Discussion in 'Miskraam' started by MissD, Apr 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissD

MissD Actief lid

Jan 2, 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb een vraagje. Ik ben aan het wachten totdat het Hcg na een ma uit mijn lichaam is verdwenen. Omdat ik om de twee weken bloed moet laten prikken voor de waardes, weet ik dat twee weken geleden het Hcg nog 23 was. Nu heb ik alleen sinds afgelopen woensdag weer gevoelige tepels, ben ik 's ochtends misselijk en heb ik af en toe last van mijn onderrug. Ik denk dat mijn lichaam last heeft van het laatste restje Hcg. Hebben jullie daar ook zo last van gehad?

Groetjes MissD

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Na mijn bbz heb ik nog bijna 4 wkn "symptomen" gehad...

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Kan het geen naderende eisprong zijn? Die klachten zijn vergelijkbaar.

4. MissD

MissD Actief lid

Jan 2, 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    #4 MissD, Apr 20, 2013
    Last edited: Apr 20, 2013
    Dank voor jullie reactie. Mijn ma was in januari en heb een hele tijd geen last van symptomen meer gehad. Zou idd mogelijk een aankomende eisprong kunnen zijn, dat maar eens even in de gaten houden

5. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    of terug zwanger of is dit niet mogelijk?ik weet niet of je opnieuw zwanger kan worden als er nog hcg meetbaar is?houdt dat een volgende eisprong tegen of niet?bij mij was hcg meteen zo goed als weg en ik was meteen terug zwanger

6. MissD

MissD Actief lid

Jan 2, 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat mn cyclus pas weer opstart wanneer mn Hcg op 0 staat. Geen idee of je een eisprong kan hebben bij een lage Hcg waarde. Maandag moet ik weer bloed laten prikken dan weet ik ook gelijk of ik weer zwanger zou kunnen zijn (dat zou echt super zijn)

7. MissD

MissD Actief lid

Jan 2, 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames,

Gister bloed laten prikken en vanmorgen contact gehad mt Gyn. Hcg is 17 (daalt dus ontzettend traag). Gyn zei dat kwaaltjes niet kunnen komen van deze lage Hcg waarde. Geen idee waarom ik me zo voel, baal igg wederom weer eens van het rare gedrag van mijn lichaam (trage daling en misselijkheid).

Groetjes MissD

8. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    heb je gevraagd of het kon dat je een eisprong hebt als je hcg nog niet op 0 is?want in dat geval was het misschien lager en stijgt het nu terug?ik wil je geen valse hoop geven hoor.ik was terug zwanger vlak na mijn miskraam.

9. MissD

MissD Actief lid

Jan 2, 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij gaf aan dat zolang mijn Hcg niet op 0 stond ik ook niet ongesteld zou worden. Ik ben er daarbij vanuit gegaan dat hij daarmee ook een eisprong bedoelde. Ik heb besloten nog een paar dagen af te wachten. Mijn laatste test was negatief en zou ik wel weer zwanger zijn dan zou mijn Hcg weer gestegen moeten zijn en zou dat ook uit een test moeten blijken.....

10. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik heb onlangs ook een miskraam gehad, mijn hcg was afgelopen maandag nog 20 en vanmorgen was ik ook ineens even heel erg misselijk. Ik denk dat je lijf nog steeds aan het herstellen is...

11. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    belgie
    dan hoop ik voor je dat het snel herstelt en dat je weer verder kan :(

12. MissD

MissD Actief lid