hi allemaal, Ik weet sinds 3 weken dat ik zwanger ben, zou nu ongeveer 6 weken zijn, dinsdag echo gehad en alleen een dooierzakje te zien, en ze dacht een vruchtje te zien maar wist ze niet zeker.... Nu wordt ik wakker met een soort drukkend gevoel op mn schaam been, en lage rugpijn.. (3e zwangerschap, 1 zoontje) Wie herkent dit ook zo vroeg in de zwangerschap? groetjes
Snap dat je je onzeker voelt, hoop dat je snel een duidelijkere echo kan krijgen! 6 weken is ook wel vroeg voor een echo, dus waarschijnlijk is het beeld over 2 weken veel duidelijker, ook al ken ik heel goed t gevoel van daar geen geduld voor hebben en je zorgen maken. De pijnklachten die je omschrijft had ik zelf ook aan het begin van deze zwangerschap (bij de eerste achteraf gezien ook in hele lichte vorm) en nu in het 3e trimester ook weer. Het zou heel goed kunnen dat dit gewoon bekkenklachten zijn.
Ja ik kreeg bij 6 weken een echo ivm missed abortion de eerste keer (bij me zoontje ook vroeg gehad) oke ja ik herken dit namelijk totaal niet van mn zoontje zn zwangerschap die klachten haha! Daarom maak ik me beetje zorgen
Snap ik, moet zeggen dat mijn tweede zwangerschap sowieso heel anders is geweest. Heel vervelend, maar er zit niets anders op dan wachten en proberen jezelf een beetje af te leiden denk ik. En zoveel mogelijk proberen je geen zorgen te maken. Mijn partner mocht in t begin van mij 60x per dag 'Het komt allemaal goed' zeggen. xD (En nu trouwens nog steeds, alleen dan meer iets van 2x per dag)