licht ih hoofd bij 36 weken zwangerschap

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by ilsewillemen, Mar 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilsewillemen

ilsewillemen Nieuw lid

Jan 23, 2007
    4
    0
    0
    Hallo

Een vraagje..Vorige week maandag werd ik wakker en was ik eenheel klein beetje dizzie..vervolgens ben ik gaan douchen en kreeg ik een hoestaanval(was nl erg verkouden)toen ik weer overeind kwam was ik zo draaiierig dat ik me echt vast moest houden en moest gaan zitten en liggen.na 10 min ging het wel weer en ben ik 2 uur op de bank gaan liggen.De rest vd dag heb ik me erg koest gehoudenen had ook geen klachten meer.De vlgd dag op tijd opgestaan en gekeken of het na het douchen weer zo was..maar nix ah handje.Dit bleef zo tot afgelopen vrijdag..gedurende de dag werd ik weer een beetje"'dizzie'en had ik behoorlijk wat last van harde buiken(ook met nix doen).ok devlgd dag voelde ik me af en toe 'vreémd'maar smiddags ging het weer en had ik nergens last van.Ook gisteren ging het prima.Het vervelende is dat deze klachten elke keer opspelen als het telef. sprreekuur vd verlosk voorbij is.Ok vanmorgen begon het weer net effe na het telef spreekuur.Nu heb ik een slechte nacht gehad door de kleine..dus wie weet ben ik daar änders"door.
    ik voel de kleine goed,Heb niet superveel last van harde buiken etc. Zie geen sterretjes of tintelingen cq dikke enkels.
    De laatste keer was de tensie ietsje hoger dan anders maar binnen de streefwaarden..Nu moet ik woensdag einde vd middag weer naar de verlosk.Moet ik gewoon nog even afwachten of zeg je bel de dienstdoende verlos toch maar..

Is het trouwens normaal dat je rond deze tijd van je zwangerschap af en toe een weeig gevoel in je onderbuik kunt hebben..beetje menstruatieachtig gevoel.is niet lang of heftig..maar soms komt het op zetten..
    Of is dat het indalen?

wat vinden jullie..bedankt voor het lezen van dit hele verhaal!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ilsewillemen,

De klachten die je beschrijft kunnen inderdaad temaken hebben met je bloeddruk, al zou ik denken eerder net wat te laag dan te hoog. Daardoor kan je was dizzie zijn vooral met douchen want warmte en een lage bloeddruk kunnen de klachten verergeren.
    Kijk het morgen nog eens aan heb je het dan weer dan kan het geen kwaad je verloskundige eens extra te laten controleren.
    het menstruatie achtige gevoel komt waarschijnlijk van het indalen van het hoofdje, het kan ook een symptoom zijn van een blaasontsteking en dit zou ook de harde buiken kunnen veroorzaken. Je kan altijd je urine even na laten kijken bij je Huisarts.

Groetjes imke

Share This Page