Mijn verhaal begin eigenlijk vorige week woensdag 24/12. Ik werd 's morgens wakker met het gevoel alsof ik in mijn broek aan het plassen was, echt heel vreemd. Ben toen opgestaan (toen was het al gestopt) en mijn inlegkruisje en onderbroek was volledig doorweekt. Het vreemde was dat de vloeistof heel lichtjes roos gekleurd was (rook niet naar urine) had toen ook buikpijn. Na een halfuurtje was de buikpijn over, en was er niets meer in mijn inlegkruisje te zien. Dus ik dacht niets aan de hand. Ben toen nog spinning les gaan geven en na die les jawel bruin bloed verlies. Ben toen naar het spoed geweest, alles in orde met ons beebytje en heb een week thuis gekregen om het rustig aan te doen. Die dag heb ik nog wel wat helder rood bloedverlies ook gehad maar niet echt veel. Nu van het weekend was het zo goed als gestopt, gisteren echt helemaal niets meer van bloed oud of nieuw. Dus ik weer helemaal gerust. Van de morgen opgestaan weer bruin bloedverlies :x En dat zonder nog maar iets te doen van inspanning. Ik weet het bruin bloed is oud bloed en meestal niets om ongerust te zijn, maar maakt mij toch een beetje bang dat het nu weer begonnen is. Heb ook op spoed geen antwoord gekregen van wat het wel kan zijn... En eigenlijk hebben ze me daar toen niet echt helemaal gerustgesteld. Zou ik misschien niet beter even naar mijn gynaecoloog bellen, of is dit echt over bezorgd zijn?
Goedenavond, Ik kan me goed voorstellen dat je van dit alles erg onzeker wordt. Toch is bruinverlies, oud bloed. Waarschijnlijk was dit nog aanwezig van de bloeding en is dat er vanmorgen uitgekomen. Dit kan geen kwaad, maar ter gerustelling kan je altijd je gynaecoloog bellen hoor! Succes! Groetjes Monique