Hoe snel zwanger na Yasmin gebruik???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sandra2, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hallo Dames,

Ik vroeg me af hoe snel iedereen zwanger was na het gebruik van de Yasmin pil????
    Ik heb deze pil 10jr geslikt.
    Bedankt voor jullie reactie:D

2. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik was meteen zwanger toen ik gestopt was met deze pil.
    Ik hoop voor je dat het bij jou ook snel raak is!

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    ik lees even mee...slik deze pil ook en...nou zie banner ;)
    hihihi

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik heb die pil 8 jaar geslikt en was in ronde 3 zwanger van ons meisje :D

hopelijk is het bij jullie ook snel raak!

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Voor de dames die deze pil ook hebben geslikt, hadden jullie last van bijwerkingen bij het "ontpillen" en merken jullie verschil in jullie gemoedstoestand (minder depressief ofzo) nadat jullie gestopt zijn?

6. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze pil ook geslikt... Ik denk 2, 3 jaar en was meteen na het stoppen zwanger...

Verder niet echt bijwerkingen gehad.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik heb ook geen ontpillingsklachten gehad...

8. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    @Cherrybelly, ik ben er nu 1 maand af en had in het begin iets last van duizeligheid, verder niet echt klachten.
    Merk wel dat ik iets opgewekter ben, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik helemaal hyper ben omdat we graag een beeb willen.
    Het is een lichte pil en hij heeft daardoor denk ik ook minder bijwerkingen.
    Hoop idd dat het snel raak is bij ons.
    Groetjes

9. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Lees ook even mee....

Ben net gestopt met de pil. Gewoon na de stopwerk niet meer begonnen, en had vanochtend opeens bloed... Denk tussentijdsebloeding ofzo, maar was maar 1 ochtend... Ben benieuwd of er meer zijn die dat hadden.

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik was in ronde 2 zwanger (vroege miskraam) en nu in ronde 4 weer zwanger. Ronde 1 hebben we ook niet gericht geklust omdat ik toen nog niet wist hoe mijn cyclus liep, ben in ronde 2 gaan tempen. Je zou dus kunnen zeggen dat de eerste keer raak was. Ik heb Yasmin ongeveer 3 jaar gebruikt en heb in totaal 12 jaar de pil gebruikt met 2x een pauze van een paar maanden.

Ik heb een maand lang allerlei klachten gehad die leken op zwangerschapskwaaltjes, hoewel dat helemaal niet kon omdat ik toen nog niet eens een eisprong gehad had. Dus ik ga er vanuit dat dat ontpilling was, allerlei vage lichamelijke klachten. Na mijn eerste natuurlijke menstruatie werd dit minder en halverwege ronde 2 was het over. Ook ben ik na het stoppen met de pil emotioneel veel stabieler geworden.

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Sandra2: ik voel me denk ik door de pil wel iets meer depri...althans als ik het vergelijk met de periode dat ik geen pil slikte (ongeveer 2 jaar geleden) Dus hoop dat ik ook wat vrolijker wordt?

@Assje: Ik hoop niet dat ik al teveel last ga krijgen van ontpillingsverschijnselen. Ben wel benieuwd of ik verschil ga merken in mijn emotionele situaties ;)

12. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik ben nu anderhalf jaar bezig en heb morgen een afspraak bij de gyn., omdat het niet wil lukken. En ik ga nooit meer aan de pil!! Toen ik stopte had ik opvliegers, zweten als een gek, echt zuur. Hoofdpijn, misselijk. Allerlei klachten:(.

Ik werd wel vrolijker en had meer energie nadat ik stopte met de yasmin pil. Dus ik begin er nooit weer aan!;)

Maar ik weet niet of ik niet zwanger wordt door de pil, denk dat daar wel andere redenen voor zijn. Op een gegeven moment is de pil denk ik echt wel uit je lichaam hoor;):)

Ben trouwens ook nog een keer dwars door de pil heen zwanger geworden, nou heb ik ook pds (darmen) dus miss dat hij daardoor niet zo goed werkte, maar ik denk dat het wel wat zegt, toch:(;)

Groetjes,
    Carlien:)

13. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik was meteen de eerste ronde zwanger.

14. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Kijk dat zijn leuke berichten!!!!
    Gaat voor mij niet meer op, maar hoop echt dat we niet te lang hoeven te wachten.

Deel Deze Pagina