Mijn man en ik kunnen maar geen keuze maken.. We hebben een paar mogelijkheden en we vinden dat overal wel voor of nadelen bijzitten. pfff... lastig.... Wat vinden jullie???? Stijn: Kort, simpel, stoer, gemakkelijk. Nadeel; misschien wat saai en ben bang dat er straks nog 3 in dezelfde klas zitten Dex: Stoer, kort en niet zo veel vookomend. Nadeel: Misschien te trendy, waardoor het over een tijd juist een oudbollige naam is. Ik zou graag jullie reactie horen... Thanx!
Stijn, zo heet onze ook namelijk. Ik dacht ook dat er misschien wel 3 Stijns op de creche zouden zitten of later op school maar dat was niet het geval.
Stijn! Ik ken maar één iemand met die naam, die heeft vroeger bij mij op de basisschool gezeten, dus voor mij niet een heel veel voorkomende naam Dex vind ik een beetje ordinair.
Dex vind ik helemaal geweldig (al ik nog een jongen mag krijgen word dit zijn naam) De andere 2 zijn niet mijn smaak!!
Wow, super bedankt al voor deze snelle reacties!! Ik vind het echt lastig, maar ik vind het daarom wel super om ook eens de mening van anderen te horen....
Hoi Soortje, In plaats van Stijn zou ik voor Tijn kiezen. Dat zou onze jongensnaam zijn. Dex is leuk, maar niet heel leuk. Doe er je voordeel mee en succes met kiezen. liefs berenbotje
Stijn! Erg leuk! Dex moet ik denken aan Xander de Boezonjee (ik weet dat je het niet zo schrijft maar he soms is google teveel moeite ) en dat vind ik een kwijlbal. Bovendien zou dat wel eens een hele populaire naam kunnen worden.
Stijn!! en ik ken niemand met die naam tot nu toe... Dex vind ik echt vreselijk... persoonlijk vind ik het geen naam. Denk dan ook aan odorex of zo... Sorry!
Alledrie mooie namen. De allermooiste vind ik Dex! Komt waarschijnlijk omdat ik een super leuk jongetje ken met die naam.
Ik ga voor Stijn. Kort en krachtig, Lief maar ook stoer. Ik ken niemand met die naam overigens. Dex vind ik ook nog wel leuk, maar ik zou dezelfde reden als jou hebben om hem niet te doen. Bij mijn dochter in de groep zit een jongetje die Dim heet, vind ik ook wel wat hebben. Anders evt. Sten Seth Sepp
Stijn, erge leuke naam. We hebben voor Stijn gekozen, omdat het een kort Nederlandse naam was en tot nu toe hier in de omgeving nog geen andere Stijn. Ik werk zelf veel met kinderen, maar heb ook geen 1 patiënt die Stijn heet, terwijl ik toch ruim 20 patienten per dag zie.
Dex lijkt teveel op een schunnig woord waar hij later mss gepest mee kan worden Stijn vind ik ook te bekend, grote kans dat er idd 10 van in 1 klas zitten Ik zou er dan eerder Pepijn van maken
Sorry. Ik vind ze alle drie niet zo leuk. Stijn: Ik vind die persoonlijk het minst leuke! Ik kan er niks aan doen maar ik vind de naam echt niet mooi. Dex: Daar kan ik fout op rijmen. Dan zou ik Dax kiezen of Dexter. Maar beide zijn niet mijn smaak. Succes!