Een of andere onverlaat vond het nodig mijn geliefde autootje te bewerken met een scherp voorwerp. Ik heb dus nu een grote en diepe kras op de deur Ik heb mijn autootje aangemeld bij De Grote Beurt om kans te maken op gratis schadeherstel. Zaterdag moet ik me melden bij het autoschadeherstelbedrijf. Dan gaan ze de schade bekijken en of het te doen is. Zo ja, dan wordt het gratis gerepareerd en verschijnen ik en mijn autootje op de tv.
Haaaa gaaf zeg! Wat voor autootje heb je dan? Het is natuurlijk altijd leuk als het gratis kan, en dan nog op tv! Veel plezier dan als je in het programma zit!
Cool! Niet het feit dat ze je autootje hebben toegetakeld maar wel dat het misschien gratis hersteld wordt en je op tv komt... Laat je nog iets weten? Liefs Kirby
Hoho, ik ben nog niet geselecteerd. Ik heb ze mail gestuurd en verteld over de auto en zijn ontstane schade. En de vraag of ik kans kon maken op de schadeherstel. Ik heb bericht terug dat als ik geinteresseerd ben ik me zaterdag mag melden. Dan gaat er iemand kijken naar de schade en mocht hij te doen zijn dan gaan ze filmen en repareren. Wanneer er meer bekend is horen jullie het uiteraard.
Hihi, grappig behalve dat ze je auto hebben toe getakelt! We zullen het vanzelf wel horen. Hoop dat je uitgenodigt wordt.
Nou ik ben naar Amsterdam geweest. Maandag hoor ik pas meer. Vandaag moest ik de schade laten zijn aan iemand van het autoschadeherstelbedrijf. De auto is nog niet afgewezen. De aanvraag is met mijn telefoonnummer, kenteken en naam doorgestuurd naar tv programma De Grote Beurt. Die moeten de uiteindelijke 2 auto's kiezen voor de reparatie. Mijn autootje is nu door 2 selecties heen en nou is het afwachten tot nader bericht maandag. Mocht ik uitgekozen worden, dan moet ik komende dinsdag van 8 uur tot 17 uur in Amsterdam zijn voor reparatie en de opnames. Phoe hey, spannend