Ovualtiepijn....pijn met plassen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mariskav16, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Hoi,

Ik lees regelmatig dat er vrouwen zijn die last hebben van ovulatiepijn. Deze ervaring heb ik ook, alleen hoor ik vrouwen nooit over pijn met plassen. Afgelopen zondag is de pijn begonnen, steken in mn buik aan de rechterkant, en het is nog niet over. Heeft niemand tijdens deze pijn ook pijn bij het plassen? Ik ben laatst bij de dokter gecontroleerd op vleesbomen en cyste's dus dat kan het niet zijn.

Groetjes Mariska

2. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou een blaasontsteking kunnen zijn? Gewoon ochtendurine inleveren, bij mijn dokter kijkt de assistente dat gelijk na en weet je gelijk of dat het is :)

3. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Hoi,

Nee, het is ook geen blaasontsteking, daar heeft de dokter ook naar gekeken gelijk met de vleesbomen en cyste's

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    wat toen niet was kan nu wel
    voor de zekerheid laten testen kan geen kwaad.
    heb wel ovulatiepijn meer niet met plassen

5. geetje

geetje Lid

14 aug 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Ik zal als ik jou was ook nog een keer urine inleveren hoor!!! Ik heb geregeld een blaasontsteking en heb meerdere keren gehad dat ik wel iets voelde maar ze na de controle geen ontsteking konden vinden. Een paar dagen later weer getest en toen wel een duidelijke ontsteking te zien!!

Zal echt gewoon weer heenbrengen!! Beter een keer teveel dan één keer te weinig!!

Deel Deze Pagina