Pijnlijke knobbel in schaamlip

Discussie in 'Gezondheid' gestart door blij muisje, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blij muisje

13 mei 2011
    69
    0
    0
    Zeeland
    Hallo,

Sinds enige weken had ik een klein knobbeltje in mijn buitenste schaamlip, ter grote van een erwt. Deed geen pijn en heb het aangegeven bij de VK.
    Het werd kleiner en minder storend.
    Tot vorige week..het knobbeltje ging groeien en is nu een hele dikke, opgezette knobbel die erg pijn doet.
    Het is een gladde knobbel, geen puist ofzo..maar helemaal onderhuids..
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Is dit gerelateerd aan mijn zwangerschap?

Morgen sowieso naar de VK waar ik het weer ga aankaarten maar omdat het nu zo'n pijn doet wilde ik eerst een beroep doen op jullie!

Hoop op reacties.
    Alvast bedankt.

Groetjes,
    Blij Muisje

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

ik vermoed een ingegroeid haartje van het scheren, kan erg pijnlijk zijn ja!

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt inderdaad als een ingegroeide haar!

4. Jasjeinkwadraat

21 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook weleens gehoord over spataderen op de schaamlippen. Kan ontstaan door de druk van de baarmoeder op je bloedvaten. T zou dan paarsig moeten zijn...? Zelf geen ervaring mee. Misschien dat aambeien crème dan wel helpt? Maar dat zou ik eerst even aan je verloskundige vragen!
    Succes!

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb nu ook zo'n bultje, maar bij mij wordt hij al wel minder. Anders even langs de HA.

6. blij muisje

13 mei 2011
    69
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor de reacties!

Heb gister toch maar het ziekenhuis gebeld om te vragen of ik mijn afspraak kon aanpassen van VK naar GYN ivm de klachten die echt zo pijnlijk waren!!
    Mocht ik gelijk langskomen.
    Bleek idd een ontstoken haarzakje te zijn, was een enorm abces.
    Onder plaatselijke verdoving is het opengesneden.
    De verdoving deed helse pijn!
    En nu 2 x per dag biotex-bad, ben er goed beroerd van maar ben blij dat ik ben gegaan.
    Had vannacht zelfs koorts van de infectie.
    Dus ik raad iedereen aan om niet af te wachten, heb ik zelf te lang gedaan namelijk.....

Groetjes,
    Blij Muisje

7. Tese

Tese Niet meer actief

He gets! Maar goed dat hij nu open is dan kan al het vuil er tenminste uit.

8. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Een abces is helemaal niet erg om te hebben en hoeft echt niet altijd opengehaald te worden
    Heb op dit moment 5 abcessen op en naast mijn vagina dat komt door de ziekte van crohn
    Je hebt meer last van het herstellen na het openmaken dan als je het vanzelf laat knappen dan even spoelen met de douchekop een paar keer per dag en klaar!

9. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier lief ook regelmatig abcessen (erg vervelend) idd, als ze vanzelf barsten heeft hij er veel minder last van dan wanneer ze opengemaakt worden (raar maar waar)

Deel Deze Pagina