Ik wou even melden dat mijn kleine mannetje na een HELE zware bevalling geboren is... 20-01-2008 Hij is echt heel mooi, het is zo bijzonder... Ik bespaar jullie m'n bevallingsverhaal, de "kraamtranen" vloeien al regelmatig maar wat ik wel kan zeggen is dat het zo een bijzonder moment is om je kindje voor het eerst te zien en hoeveel je van zo'n kleintje kan houden! -xxx- Mama Mirella
Van harte gefeliciteerd! Dus het is toch de naam Damani Keano geworden heel leuk ! Geniet ervan! Liefs, misspuma
Ja, leuk he ! Dat hij toch zo heet Krijg alleen veel vragen of ik het van de Pfaffs had Neeeeeeee.. haha -x-
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, geniet ervan. Wat een mooi mannetje en mooie naam trouwens. Liefs wolly
Dank jullie wel allemaal ! Ik begin er beetje bij beetje bovenop te komen! Praat ook veel over de bevalling, en het werkt echt, het is toch een heel verwerkingsproces! Wel ben ik heel blij dat we lekker thuis zijn, want we moesten 2 nachtjes blijven... Hij doet het echt HEEL goed, heel lief mannetje.. Ben echt SUPERtrots -xxx- Mama Mirella & Damani
Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een goed herstel (ook tussen de oortjes) en hoop dat je van je wondertje kan genieten!
Thanks allemaal ! Echt gek, hij is alweer een week oud! We gaan zo even een klein stukje wandelen... Spannend ! Ben benieuwd hoe hij het vind.. Meiden, thanks voor de reacties, echt leuk ! -xxx-