Liv vind ik mooier. Wat zachter en ronder ofzo. Fenna klinkt wat kattiger. Fenne vind ik mooier dan Fenna.
Fenna, omdat het 2 lettergrepen zijn, dat vind ik persoonlijk fijner als je iemand bij naam wil noemen Afgekort is het ook evengoed leuk: Fen. Of Fenne, vind ik ook mooi. Liv vind ik ook een toffe naam maar ik zou het vervelend vinden dat het maar 1 lettergreep is.
Fenna! Liv vind ik niet mooi, net als Tess bijvoorbeeld onaf voor mijn gevoel. Liva vind ik dat wel weer helemaal geweldig.
Fenna associeer ik met Wendy van Dijk. Fenne en Fiene vind ik leuker. Met de naam Liv ben ik altijd een beetje bang dat het kind gepest gaat worden.
Ligt een beetje waar je woont denk ik ook en waar het kind opgroeid. Voor mijn gevoel is Liv een makkelijke pest naam, hopelijk zit ik er naast. Maar goed, aan de andere kant kinderen verzinnen altijd wel wat.
Liv vind ik prachtig!!! Fenna lijkt helemaal in te zijn... Veel taarten mogen maken voor Fenna's. Dus als je iets origineels wilt zou ik voor Liv gaan
Liv is een modieuze afkorting, Fenna komt van een echte Friese naam. Dus ik zou kijken naar hoe je zelf bent, hoe je je kindje wil gaan opvoeden, en dan een naam kiezen die daarbij past. Wij wilden b.v. graag een klassieke naam, die ook internationaal goed uit te spreken valt. Ik vind Fenna leuker, qua echt Hollands.
Ik vind Fenna leuker dan Liv (maar dat komt omdat ik een kind ken dat Liv heet, die ik niet zo leuk vind). Fenne vind ik nog leuker.