Fenna. Ik vind de v te geknutseld en ik denk dat ze veel mensen moet verbeteren die het fout gaan spellen
Ik denk inderdaad ook dat het af moet hangen van hoe je de naam wilt gaan uitspreken. Een F en een V hebben een heel ander geluid, V is veel voller en 'ronder' zeg maar. Beide namen ken ik eigenlijk niet, dus ik heb geen referentie van wat de normale vorm zou zijn. Zonder dus gestoord te worden door die kennis, zou ik Venna mooier vinden. Is net iets minder Hollands dan Fenna Maar spreek het dan inderdaad uit met een V en geen F.
hii wat grppig om te lezen dat iedereen dus niet van bijzonder houd maar gewoon zoals het is. Daar zitten wij over te twijffelen, willen we ons kindje een aparte niet veel voorkomende geschreven naam of geschreven als in de top 10. Er mgen nog steeds reactie komen, maar dan hebbeb we nog een discussie hihi ik vind sem mooier en mijn man sam als geschreven dan, we zouden allebij uitspreken als sem. wat is jullie mening?? Groetjes Marieke
sam schrijven en sem uitspreken vind ik een beetje vreemd. hoe moet je kind dat gaan uitleggen? en fenna.