Ik heb hier vanaf week 20 al meerdere onderwerpen gestart. Ben inmiddels 38 weken zwanger en zit nog steeds met dezelfde vraag. Wij vinden eigenlijk maar één jongensnaam mooi, namelijk; Jesse. Zoals het nu lijkt zal dit dus ook de naam worden. Toch blijf ik twijfelen omdat ik liever een minder bekende naam wil. Dus wie heeft er een stoere vervanger voor Jesse??
zoek je weer iets bijbels of niet? Vind het een mooie naam hoor, en helemaal niet zo bekend? Ik ken maar 1 Jesse in mijn omgeving eigenlijk, een heel leuk jochie met een broertje genaamd Daniël en ene zusje Hannah Verder vind ik ipv Jesse dit leuk : Luca/Luka Noah Dean Aaron Brent Ben Cas Rune Tom
Heb jij zo veel jesse's in je omgeving? Ik ken er eigenlijk geen een Moet heel erg denken aan dat oude liedje van Joshua Kadison (Jesse dus)
Hallo, Als Jesse voor jullie DE naam is, zou ik me niet storen aan de populariteit... Het kan ook zomaar gebeuren dat een naam die nu nog niet vaak voorkomt, binnen kort populair gaat worden en dan juist ook veel voorkomt. Dat weet je van tevoren niet. Maar oké, misschien heb je iets aan deze suggesties: Jurre Mats Lenne Roan Sverre Yent/Jent Melle Jesper (en dan Jesse afkorten?) Duuk Sten Des Jibbe Morris Jef Senne Groetjes, Eos
Misschien... Borre Danne Darre Denne Ebbe Fenne Ferre Fimme Finne Gunne Halle Hasse Hesse Hidde Hille Hisse Jarne Jarre Jelle Jerre Jesper Jesten Jibbe Jisse Jonne Joppe Jorne Jorre Josse Jurre Jurren Kosse Lasse Melle Nanne Nasse Nisse Okke / Ocke Olle Pelle Polle Risse Robbe Rune Sebbe Semme Senne Seppe Stanne Tibbe Timme Tisse Torre / Thorre Wanne Wesse Wisse
wij hadden hetzelfde probleem. we vonden de naam Jesse eigenlijk ook te veel voorkomen, maar we hebben geen leukere naam kunnen vinden we bleven steeds op Jesse uit komen. Onze zoon heeft dus gewoon de naam Jesse gekregen. maar eigenlijk ben ik hier in de buurt nog geen andere Jesse tegengekomen
Bedankt allemaal, er staan heel wat namen in ons straatje bij. Ik zal ze straks aan mijn man laten lezen. En Luciaatje; het hoeft absoluut geen bijbelse naam te zijn, liever niet zelfs : ).