Wij vinden Maelyn een mooie naam maar denken dat het niet door iedereen hetzelfde wordt uitgesproken. Hoe zouden jullie deze naam uitspreken? (Wij als Maelin/meelin). Of is een andere schrijfwijze beter zoals Maylin of Melin. Wij vinden het zelf erg leuk om met Mae te beginnen. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Ik ken een Mae-Lin, zij spreekt het uit als ‘meej-lin’, Mae dus zoals de maand ‘May’ in het engels. Haar naam wordt vaak afgekort tot enkel Mae, ‘meej’ dus.
Hij heeft kort op m’n eigen lijstje gestaan (ik ben niet zo’n fan van ‘Lyn/Lynn’ dus vandaar er vrij vlot weer afgehaald). Meej-lin zou het fonetisch worden. Maylin heb je kans dat (ik denk vooral de oudere generatie) maj-lin gaat zeggen. En Melin lijkt wel wat op Melissa/ Belinda, wat velen met ‘Muh’ uitspreken. Dus vrees dat je dan vaker Muh-lin krijgt te horen.
Als ‘Mee-lin’, maar dan wel meer de ‘Mae’ als ‘Meej’. Vind ‘Maelyn’ duidelijker en mooier dan de andere schrijfwijzen.
Ik zou ook Mee-lin zeggen. En dat zou ik bij alle drie de schrijfwijzen zeggen (met Melin als de onduidelijkste gek genoeg) Maelyn vind ik verreweg de allermooiste schrijfwijze.
Als meej-lin. Bij Maylin lees ik in eerste instantie maj-lin en bij Melin zou ik wel mee-lin denken, maar wel gaan twijfelen over de uitspraak. Team Maelyn dus
Zo. Ik vind de schrijfwijze duidelijk. (Maar Malin (uitspraak zoals je het schrijft) vind ik persoonlijk net wat mooier )
Mee(j)lin, lijkt me niet heel onduidelijk. Mae kennen veel mensen, denk ik we, en Lyn(n) ook. Mélin zou nog kunnen als alternatieve schrijfwijze. Maar ik zou vooral doen wat jezelf wil/mooi vindt. Mensen verzinnen toch altijd we wat om over te zeuren of moeilijk over te doen.
Gewoon als meelin/meejlin, gaat bijna niet fout lijkt mij. Ik vind het grootste nadeel van de naam is dat je er tig spellingen van kunt maken. Maelin zou ook nog kunnen, mae-lin nog meer versies met een - ertussen , met een é erin. Ik vind maelyn er wel mooier uitziek dan maylin en melin en ook duidelijker qua uitspraak.
Ik zou het dus wel als Malin uitspreken. Denk omdat ik de uitspraak Meejlin echt niet mooi vind en er daarom in mijn hoofd wel een mooie naam van maak.
Meej-Lin inderdaad, als in May en Lyn. Maelyn als schrijfwijze, 100%. Is denk ik het duidelijkst en ook het mooist.