Ik vind Fenne mooier maar minder goed passen bij Sven. Ik kies voor Tove maar moet er wel bij zeggen dat ik het meer een jongensnaam vind.
Ik had Fenne gestemd maar toen ik zag hoe de broer heet dacht ik; nee dat is geen mooie combi. Tove vind ik klinken als dove.... Moeilijk zeg.
Voor de dames die Fenne niet bij Sven vinden passen, kunnen jullie aangeven waar dat door komt? Ik hoor het namelijk niet als ik het bij elkaar noem vind ik het wel klinken.
Ik kan niks met de naar tove, ik weet niet wat ik ermee moet qua uitspraak. Love/dove? Tova [tova] denk ik? Ala Nova? Fenne vind ik prima bij Sven, zou daar voor kiezen.
Ik dacht bij Tove eerst aan een jongen, en ik zou ook niet goed weten hoe je het uitspreekt (ik denk toovuh?). Fenne vind ik wel heel mooi.
Hoe spreek je Tove uit? Toov - Tov - Toove? Als het Toove is dan kies ik die Fenne vind ik een beetje 13 in een dozijn. Niet mis mee op zich, maar ik zou dan voor Tove gaan.
Wij zouden voor Toove gaan, ligt er een beetje aan waar je vandaan komt hor het uitgesproken word maar meestal Toove of Toeve
Ik zeg nu hardop: hé Tove! En dan klinkt het als: he dove! Daar maak je op straat geen vrienden mee. Terwijl het op papier wel als een mooie naam eruit ziet.
Bij Tove hoor ik de hele tijd 'dove', sorry Fenne vind ik wel oké Vind Fenne niet heel lekker bij Sven passen, omdat Sven eindigt waar Fenne mee begint, maar nog altijd beter dan Tove. Denk daarbij aan een jongen terwijl dat volgens mij niet de bedoeling is gezien Fenne een meisjesnaam is? Dan zeker weten Fenne dus.
Voor mijn klinkt het samen als ‘svenne’, zeg maar. Op zich niet enorm dramatisch, want in de praktijk spreek je hun namen nou ook weet niet zo vaak uit. Als je Tove als ‘toove’ uit wilt spreken dan zou ik helemaal voor Fenne gaan. Ondanks dat ik die uitspraak mooier vind dan de ‘echte’, klopt hij voor mij niet. Misshien is Ylva/Ilva nog wat? Ook Scandinavisch en komt weinig voor, maar klinkt in mijn oren wel heel normaal.
Ik zou zeker Tove doen!! Hier nog steeds heel blij met deze naam. Dat je dan dove zou horen vind ik niet. En ook nog nooit gemerkt tijdens aanspreken of roepen. Succes met kiezen! Je hebt ook de zangeres Tove Lo en bij het tv programma over bruiden (ben even naam programma heet) werkt ook een Tove in de bruidsmode zaak)
Ik vind Fenne de mooiste naam, maar bij Sven is het wel een klein beetje jut en jul. Ik zou dan eerder voor Sven & Fiene gaan.
Mijn keuze zou Fenne zijn. Bij Tove denk ik aan een jongen. Maar ik heb deze naam nog nooit gehoord. Vaak is het wennen.
De ‘fen’ in de naam is dezelfde klank. Ik zou op zich ook voor Fenne gaan maar in combi met Sven vind ik hem ook lastig.