onze kleine prinses is geboren. 26 november om 8.08 is ze geboren. de bevalling is verschrikkelijk snel gegaan, zo snel dat onze kleine meid het niet prettig vond. haar hartslag viel elke keer weg, en de verloskundige kon de hartslag ook elke keer maar moeilijk terug vinden dus werd er besloten om een ambulance te belen. had de week voor de bevalling al last van wat voorweeen, maar dinsdagavond (de 25ste) kwamen ze een beetje regelmatiger achter elkaar aan. toch vond ik het nog niet echt verontrustend dus zijn we om 10 uur s'avonds maar op bed gegaan. s'nachts rond 2 uur werd ik wakker (zoals normaal, want ik moest er altijd al uit om de 3 a 4 uur om te plassen) en toen voelden de krampen toch wel iets heftiger, dus ik ben er maar uit gegaan en beneden wat aan het rommelen geweest. t oen het 4.30 was braken de vliezen, dus toen begon ik te beseffen dat het nu echt aan de gang was. heb toen m'n man wakker gemaakt en hem de verloskundige laten bellen. toen zij er was rond 6 uur/ half 7 ging ze voelen hoeve ik was en tot onze grote verbazing bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben. na de laatste ontsluitingsweeen (wat zijn die verschrikkelijk zeg)mocht ik persen, maar tijdens de persweeen viel de hartslag van de kleine elke keer weg dus hebben ze besloten om een ambulance te bellen en in het ziekenhuis verder te gaan. aangekomen in het ziekenhuis, het was inmiddels 8 uur s'morgens, is het zo snel gegaan. 3 keer persen een knip en ze was geboren. dus al met al was ik nog maar vanaf 5 uur bezig en hebben we er maar 3.08 uur over gedaan om haar op de wereld te zetten. we mochten ook gelijk s'middags naar huis, om lekker te genieten van onze mooie meid.