Fergie: ‘Mijn zoontje vindt het leuk om met me te tongzoenen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Moet je het nu serieus nemen of op een sarcastische manier.

ik bedoel ons meisje van 3 geeft mij kusjes en duwt dan haar tong naar buiten.

je kan het op zoveel manieren oppakken

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.261
    6.156
    113
    Ach er zijn ook mensen die dat met honden doen, dat vind ik pas misselijkmakend.
    Al zou ik het ook niet met m'n kind doen, maar er zijn altijd nog ziekere mensen ;)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lekkere vergelijking!;)

Maar ook ik denk dat dit niet geheel serieus is!
    Er zijn genoeg kinderen die een kus geven met hun tong naar buiten,ze noemen het dan niet voor niets "een natte kus"!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Neem toch niet alles zo serieus. Dit is gewoon een hilarisch gesprek tussen hun. Hoevaak mijn kids hun tong snel bij mij in me mond duwen tijden een kus. Sorry hoor maar ik vind de reacties zwaar overdreven

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mee eens! Alle woorden worden meteen op een gouden weegschaaltje gelegd. Alsof je niet ironisch/sarcastisch kan zijn. Iedereen weet toch hoe uitbundig kinderen kunnen 'zoenen'!

Arme Fergie, ik denk niet dat het haar bedoeling was om zich als een nutcase neer te zetten.

Toen ik nog borstvoeding gaf en mijn dochter kenbaar wilde maken dat ze wilde drinken (rond een maand of 8) begon ze vaak me met open mond 'op te eten'. Dus dan kreeg ik ook van die natte open mond 'kusjes' over mijn gezicht en decollete, of mijn arm, net waar ze zich bevond. Zo gaan die dingen toch met kinderen.

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik was lichtelijk geshockeerd toen ik het eerst las, maar in het filmpje zie je dat het helemaal niet serieus is.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb het niet eens serieus genomen.

Ook genoeg kinderen die je neus willen zoenen!!! Heerlijk toch die natte zoenen kusjes!! Ik tong zoen met plezier met mijn kinderen, ) sarcastisch bedoeld, Trouwens mijn kinderen zijn ook om te zoenen zo lekker soms heerlijk...

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dit dus... :)

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Nou...mijn kinderen hebben dat echt nooit gedaan.

Maar ik kus mijn kinderen ook niet op de mond...vind ik zo iets intiems tussen alleen partners...dat snap ik dus ook nooit.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

En ik snap niet dat je je kinderen niet op de mond kust ;)

Ik vind het artikel ook zwáár overdreven.
    Onze oudste heeft ook een tijdje het ontzettend grappig gevonden om zijn tong uit te steken zodra ik hem een kus wilde geven. Natte lamp ineens op mijn mond of wang hahaha.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Waarom moet ik ze op de mond kussen? ;)

Ze hebben lieve wangetjes...

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Omdat ze ook lieve mondjes hebben die graag gekust worden ;)
    En handjes, buikjes, armpjes, teentjes, beentjes, ik kus ze graag.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja door hun vrouw of man later ;)

:p

Laten we maar ophouden want hierover kunnen we het toch niet eens worden. Ik helemaal niet en jij helemaal wel. :D

14. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind dat je kinderen niet op hun mond hoort te kussen. Op de mond kussen is voor de partner en verder niemand.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou ik kus mijn zoon regelmatig op z'n mond en hij mij ook op de mijne. Niks mis mee. En ja, de boef steekt ook heel vaak snel zijn tong uit en dan likt hij over m'n wang. Deze onschuldige kinderkusjes/knuffels moeten kunnen. En ik geniet er van, want er komt een tijd dat ze mamma niet meer willen knuffelen.

En dat filmpje van Fergie heb ik niet eens gezien. Kon me niet voorstellen dat het serieus was.

16. Summer sun

Summer sun Bekend lid

14 dec 2013
    570
    1
    0
    Die spoort niet. Had ze niet eens aan moeten leren. Getver.

17. Linana

Linana Niet meer actief

Ik denk dat het weer overdreven op papier staat, zij het iets te blij vertelde en het in de praktijk enorm meevalt ;)

Ik krijg ook wel eens een kus met enorme natte lap van mijn peuter, betekend niet dat ik m'n lap terug naar buiten steek. Het is vaak een fase waar ze in zitten...
    Kan me niet voorstellen dat ze innig gaat zitten tongen zoals ze ook met haar man zou doen.

18. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

:$:(
    Zwaar grensoverschrijdend.

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier wel grote pakkerds op de mond, heerlijk! Maar wel tongloos graag.

20. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Precies!

Onze oudste had de neiging om zijn mond helemaal open te houden als ie een kusje gaf.
    We hebben hem geleerd dat ie nu zijn mondje dicht moet houden als ie een pakkerd geeft.
    De jongste (ruim een jaar) is nog in de fase dat ie zijn tong te pas en te onpas naar buiten laat hangen :D

Deel Deze Pagina