Hoi meiden Ik ben opzoek naar een romantisch/erotisch film. Zoiets als 50 tinten grijs. Iemand suggesties???
eyes wide shut Nymphomaniac 1&2 y tu mama tambie niet net als 50 shades, maar wel erotisch en goede films! Echt romantisch zijn ze trouwens niet
De film: Addicted komt binnenkort uit in bioscoop! Trailer: Addicted (2014) - Official Trailer - YouTube
Deze heb ik gisteren gekeken. Nou wat een drama... Na 38 minuten gekeken te hebben waren er nog maar 3 dingen gebeurd. Ze waren op een feestje. Een man flirtte met de vrouw. De vrouw vertelde haar man dat ze bepaalde fantasieën over die man had. Jeetje mina, dit hadden ze wat mij betreft wel in 1 scene kunnen stoppen. Ik heb de film afgezet en was gewoon gedesillusioneerd. Wat een trage film. Sowieso ontbreekt mij de logica dat als iemand stoned en/of dronken is er gelijk in slow motion gepraat moet worden. Nee, dit is echt geen film voor mij *NEXT*
Haha, ok, ieder zijn smaak Jammer dat je hem niks vond. De andere films die ik noemde zijn weer heel anders, dus je kunt nog een gokje wagen!
Room in rome Habitación en Roma (2010) - IMDb Lebische erotiek maar ook goed te zien voor hetro's Ik heb hem niet uitgezien ( hij liep vast helaas) Tot de helft vond ik hem leuk
Héél binnenkort komt 'De Overgave' in de bioscoop, is nu op Shownieuws.. Die spreekt mij een stuk meer aan dan 'Addicted' (als het om vreemdgaan draait, knap ik vrij snel af). Moet ook zeggen dat ik Dave (Menno uit GTST) ook wel eh, 'geschikt' vind
9 1/2 weeks. Ik ben nog steeds een beetje van slag van deze film . En waarom weet ik niet eens Er is een lijst uitgebracht van beste BDSM / erotische films. Gewoon even googelen.