hoi allemaal! 15-december-2007 om 18.42 ben ik bevallen van onze zoon yanick! was behoorlijk zwaar.. ik heb 17 uur lang weeen gehad met als resultaat 6 a 7 cm ontsluiting. toen heeft de gyn besloten toch maar een keizersnede te gaan doen.. heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en we waren gelukkig op tijd thuis om kerst te vieren met papa yanick was 4190 gr en 51 cm! groetjes van een super trotse mama! iedereen fijne kerst en een gelukkig en gezond 2008..
Geniet van jullie zoon, mooiere start van 2008 kun je toch niet bedenken? Lekker met z'n drietjes. Groetjes van kiki
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Leuke naam hoor. Ga maar lekker genieten van elkaar!
Jeetje, lekker mee zeg, zolang met weeën terwijl de ontsluiting niet opschiet.. Je gaat toch niet uit van een keizersnede dan.. Ze zeggen dat het wel "mooiere" kindjes zijn Dus, van harte gefeliciteerd! En hopen dat je snel hersteld van de operatie... Geniet van de kleine hè, -xxx-
Hey lieve Kimmie! Ook van de trotse tante van Yanick nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie wolk van een zoontje! Een hele dikke kus van mij! Xx
hoi hoi van harte gefeliciteerd met jullie zoon en wat fijn dat jullie de kerst gewoon thuis konden doorbrengen geniet maar lekker groetjes nathalie