he meiden, Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik goed zit in deze subgroep omdat ik pas 1 onderzoek heb gehad bij de feriliteitsarts. Ik vond het nogal vaag en er zijn me wat vragen onbeantwoord gebleven . Miscchien dat iemand mij kan vertellen hoe die procedure loopt etc. Ik vraag me af ze hebben nu een inwendige echo gemaakt , baarmoederslijm was goed , eierstokken te zien eicellen te zien, eiblaasje dat 16 mm was toen was ook goed . normale cyclus en regelmatig. 1 bepaald hormoon was ook in orde door eerder bloedonderzoek. Ze kon afzien dat me eisprong binnen enkele dagen kwam. Allemaal goed dus maar kan ik nu blij zijn al met deze info zijn er nu al dingen uitgesloten ? Mijn man moet nu zijn zaad inleveren en ik mijn volgende cyclus (menstruatie) bloedprikken voor de andere hormonen te zien. Ik ben nogal angstig omdat ik chlamydia helaas heb gehad (4 maanden ongeveer) . Ik ben ontzettend bang dat het niet gaat lukken of moet ik er anders instaan en juist positief al denken omdat er veel dingen toch wel weer goed zijn. sorry voor mijn vage verhaal x
Liza als ik je verhaal zo lees zie ik geen reden om me nu al druk te gaan maken . Zo te zien is het meeste /alles gewoon in orde dus relax!
Hoi Liza, ik hoop dat je gewoon zwanger word snel. Maar als je nog even verder gaat met de onderzoeken zou ik een hsg laten maken. Dat is een baarmoederfoto. Ze kunnen dan zien of je eileiders goed doorgankelijk zijn. Chlamydia kan ( hoeft niet) voor een verstopte eileider zorgen. Dit is met een gewone echo niet te zien. Je hebt wel al ns positief getest zie ik maar dat had ik ook. Met de hsg bleek mijn linker eileider dicht te zitten en de vloeistof die er in stond liep over naar mijn baarmoeder en zorgde dus voor een onmogelijke innesteling omdat het giftig was voor het embryo. Je hoeft niks te hebben maar bij mij in het ziekenhuis is chlamydia vaak wel een indicatie om een hsg te doen. Veel succes! Hopelijk is het allemaal niet nodig en lukt het gewoon!!!