We hebben nog even de tijd, maar we komen er nu niet uit. We hebben een paar leuke meisjesnamen in gedachten, maar geen uitschieter. Wat vinden jullie van deze namen? En welke naam is het leukste?
Ik vind ze allebei niet zo leuk Linn: Op z'n Engels vind ik het mooier (Lynn) maar sowieso vind ik een naam van 1 lettergreep niet zo mooi. Lise/lize: Vind ik een beetje een slome naam naast Sara... Maar goed dat is mijn mening!
Vind Sara en Linn wel leuk bij elkaar passen! Zou het ook wel als 'Lynn' schrijven.(maar das mijn persoonlijke mening. )
Hoi Ik vind Linn leuk maar inderdaad nog leuker als het als Lynn wordt geschreven. Lize/lise......waarom niet gewoon Liz...zo'n toffe meidennaam en een stukje pittiger dan lize/lise....
Jade op z'n Nederlands? Dat vind ik supermooi! Als je Jade op z'n Engels wilde uitspreken kies is voor Lise.
Bedankt voor jullie reacties! Jade inderdaad op z'n Nederlands uitgesproken, niet op z'n Engels! Nog steeds volop twijfels. Mijn 1e keus was eigenlijk Jade, maar mijn vriend vind die naam niet echt leuk, dus eigenlijk valt deze al af jammergenoeg. Linn of Lynn vinden we allebei leuk, maar weet niet of die naam zo goed bij ons past. Nog maar even laten bezinken. Nu zag ik ergens de naam Ise staan, en beide vinden we dit leuker dan Lise. Wat vinden jullie van de naam Ise?
Ise is heel mooi, vind k persoonlijk mooier dan de andere namen, en nog mooier, die hoor je ook praktisch nergens...
Heeeeel mooi! Echt waar, ik zou niet meer twijfelen nu hoor. Je hebt een evenwicht gevonden tussen al je keuze's! Zeker doen. groetjes
Ise is leuk! Ik ken een Ise, nog een peuter.....en vond het weer leuker dan Isis..de eerste naam die het stel had.....maar toen werd er in de buurt een ises geboren en kozen ze dus Ise.. Erg leuk.....zelf ben ik verslingerd aan "Lisa" maar dat komt omdat mijn dochtertje zo heet..... suc6
ik vind jade mooi maar dan wel op zn engels uitgesproken linn vind ik ook leuk maar dan als lynn geschreven
Linn! Hoewel ik Lynn leuker vind. Als onze baby een meisje was geweest was die naam een goede kanshebber!