Hallo allemaal, Ik weet het even niet meer. Toen we net begonnen met namen uitkiezen vond ik Quinten heel mooi. Nu is mijn man eraan gewend, en nu begin ik te twijfelen. Hij heet Pascal Ik heet Natascha Als onze ukkie een meisje was geweest, had ze Amy geheten. Wat vinden jullie van de naam Quinten? Groetjes Natascha
ik vind quinten een hele mooie naam. maar je moet er zelf natuurlijk achterstaan. en ik vind hem ook goed bij jullie namen passen
Ik vind Quinten ook heel leuk! Past ook wel leuk bij jullie namen, maar ik vind het belangrijker dat het ook bij de achternaam past, dan bij de namen van de ouders.
Ik ken een spreekwoord: Bij twijfel niet doen... Als ik jou was zou ik gewoon nog even lekker verder zoeken, en kijken of je een nog leukere naam kunt vinden waar jullie het over eens kunnen worden. Een naam geef je tenslotte voor een heel leven! Is er niks leukers, dan weet je dat je met Quinten goed zit!
hele leuke naam!Alleen ik zou het ook leuk vinden voor de 2e van ons, alleen onze hond heet Quincy dus doen we het maar niet...hahahaha
Ik vind het een mooie naam, en hij past zowel goed bij jullie namen, als ook bij amy (misschien in de toekomst?).