hallo hier was ik weer, ik heb daarnet een poll geplaatsts voor de meisjes namen, nu volgt er een poll voor de jongens namen. jullie zouden mij er een groot plezier mee kunnen doen.
Vind Aaron wel leuk, maar niet in combi met de meisjes naam die ik net gekozen heb dus als je meteen rekening wilt houden met een eventuele tweede?
wij zitten inderdaad al te spelen met de gedachten als we in de toekomst een jongen en een meisje hebben, dat de namen wel bij elkaar moeten passen. zelf vind ik nikki & lex ook het leuke combi
Ik vind jongensnamen echt supermoeilijk te bedenken. Ik kom echt alleen maar op leuke meisjesnamen. Een paar namen die ik wel leuk vind (mijn vriend helaas niet): - Olivier - Bastiaan - Floris - Ruben - Julian - Milo - Jesper - Tristan Die namen uit de poll vind ik eigenlijk allemaal niet zo, beetje te kort ofzo, ik hou meer van wat langere namen.
Anders, nl: Ties natuurlijk. Haha, nee grapje. Je moet natuurlijk kiezen wat jullie mooi vinden. Van de 3 keuzemogelijkheden vind ik Lex wel leuk.