Voedsel klachten AH 'excellent'

Discussie in 'De lounge' gestart door Indiana, 25 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wie weet waar ik terecht kan voor een klacht over voedsel? Vind de website niet zo duidelijk..

Ik had ijs gekocht waarbij er verpakkingslijm op het ijs zit, niet eetbaar dus...:|

Bijgevoegde bestanden:

2. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.514
    853
    113
    Vrouw
    Zonde zeg! Ik denk in de winkel zelf, online besteld kun je het heel makkelijk in de app melden en krijg je je geld terug.

Indiana en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja was idd zonde! Helaas niet online besteld.. Hmm dan moet ik de bon dus gaan zoeken..

4. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.412
    113
    Zonder bon was hier (bij een ander product) ook geen enkel probleem, gewoon met de verpakking!

Indiana vindt dit leuk.
  5. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb een foto gemaakt, verpakking kan ik wel bewaren maar het ijs zelf is al weg gegooid :|

6. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.441
    1.030
    113
    Vrouw
    Idd zonder bon kan ook. Als je met pin betaald hebt, kunnen ze de bon terug zoeken als je de datum en tijd van aankoop doorgeeft. Dat staat bij de pinbetaling.
    Wel balen zeg!

Indiana vindt dit leuk.
  7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Zo'n groot bedrijf zal niet moeilijk doen als jij met je verhaal en je foto's bij de klantenservice komt. Mag ik toch hopen.

Indiana en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Heb toch stiekem wel regelmatig problemen met producten van ah zelf…
    Beschimmelde broodjes, diepvriesproducten en bij in airfryer gooien vrijkomen rottingslucht.
    Pakjes tomatensalsa die ik in de pan met spaghettisaus gooide en bedorven bleek etc.:confused:
    Ik ga altijd terug ermee en krijg geld terug. Laatst een bos bloemen. Een foto is vaak genoeg. Bonnetje vinden ze we fijn maar als je de verpakking kunt bewaren met de foto zal t denk ik geen probleem zij.
    Tis dat er hier geen andere grote winkel zit en ik dus eigenlijk aan de ah vastzit.
    Ga nu dus min mogelijk voor ah huismerk :cool:

Indiana vindt dit leuk.
  9. Mapje

Mapje Niet meer actief

oh echt?! Ik doe al 7 jaar wekelijks boodschappen bij AH en nog nooit iets gehad. Ja wel kapotte verpakkingen want soms smijten ze met online bestelling (leuk als je krat onder de yoghurt zit) of net op de datum ofzo maar verder niks. Wel beschimmelde havermout van Quaker dit jaar :| Wat ik wel gisteren had: fles dik bleek lag open gescheurd in de krat. M’n boodschappen eronder maar ook toen ik de fles optilde en dacht neeeee hij is lek! Chloor op m’n nieuwe broek :cry::cry:

Dus wel vaker pech met leveringen maar niet met de producten zelf.

@ts online kan het in de app maar je kan ook app sturen naar klantenservice. Dan adviseren ze je of je naar winkel kan of zo gecompenseerd wordt. Ze zijn niet moeilijk.

Indiana vindt dit leuk.
  10. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Ai das niet zo mooi op je broek…

ik heb idd wel wat pech gehad.
    Ook vaak spullen over de datum uit t schap gepakt. In het begin had ik t het niet in de gaten en kwam Ik er thuis pas achter, dat was dan wel balen.
    Nu let ik er altijd op en geef ik t aan personeel af zodat een ander er niet tegenaan loopt. Bv vleesproducten.

Indiana en Mapje vinden dit leuk.
  11. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier zelfs via FB bij betreffende locatie, maar gewoon naar balie is ook geen probleem. Wordt direct opgelost :)

Indiana vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Heb je een bonus kaart (gebruikt) anders kun je online daarmee ook al je kassa bonnen terug halen.

Indiana en Zeebra vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik bestel nu sinds begin 2020 bij ah elke week online de boodschappen en de enige klacht die ik heb gehad is een zak chips waar een scheur in de verpakking zat doordat hij klem had gezeten tussen de kratten.

Indiana vindt dit leuk.
  14. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Albert Heijn doet totaal niet moeilijk, is mijn ervaring.
    Eén keer teruggegaan. Ik had eieren gekocht en bleek van binnen te rotten (datum was nog goed)
    Foto gemaakt van de binnenkant van het ei. De doos meegenomen (zonder eieren), geen bon. Mijn intentie was dat ze de eieren uit het schap zouden controleren (mogelijk foute batch).
    Maar ik kreeg ook mijn geld terug en een nieuw pak eieren. Heel netjes.

Indiana vindt dit leuk.
  15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Inderdaad even terug gaan. Ze doen vaak niet moeilijk.

Ik bestel altijd online. En ik heb geregeld dat er wat mis is. Maar via de app krijg ik vaak gewoon geld terug.

Indiana vindt dit leuk.
  16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Indiana vindt dit leuk.
  17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Indiana vindt dit leuk.
  18. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ze doen idd niet moeilijk maar ik vind wel dat ze soms wel erg laconiek reageren. Ik heb een keer een verse kant en klaar maaltijd met zalm bij mijn online boodschappen gehad die 2 weken over de datum was. Daar had je doodziek van kunnen worden.

Enige reactie is dan o we storten het geld in je account voor de volgende keer.

Indiana vindt dit leuk.
  19. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ooh jij hebt dan wel heel veel pech, ik heb hier 4 supermarkten op loopafstand zitten dus haal maar net waar het me uitkomt.

20. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ship, dat is wel écht balen van je broek zeg :|
    Ik loop er vandaag of morgen even langs, ben benieuwd...

Deel Deze Pagina