hoi dames! hier een groentje op de site die op zoek is naar ervaringen om wat positiever te worden over mijn situatie! Mijn partner en ik zijn 3 jaar bezig met fertaliteitsbehandelingen en helaas nog 0% vooruitgang geboekt. Een combinatie van pcos, endometriose, en in m'n baarmoeder zit ik al op pap 4A. Clomid,Puregon en 2 operaties en nog steeds niets. Nu heb ik een afspraak gemaakt bij een onafhankelijke kliniek ( Nij Barrahus ) en willen zelf nu voor ivf gaan. iemand tips/ervaringen voor ons. Slopend proces, fysiek maar ook zeker emotioneel. Nou, groetjes!
Bij het kopje : kinderwens, heb je een apart gedeelde genaamd: vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar zijn veel vrouwen met ervaring hiermee. Ik zou daar eens gaan rondneuzen of een topic openen. Succes
Wat een lange weg bewandelen jullie al zeg, ik hoop dat ivf wel gaat lukken. Ik heb nog geen ervaring, wij gaan met icsi beginnen vanwege te weinig zaadcellen. Donderdag hoor ik wanneer we gaan starten als het goed is. Voor mij dus ook nog allemaal nieuw en erg spannend. Wanneer mogen jullie beginnen met het traject?