Hoi! Wij gaan ondertussen ronde 14 in. Ik heb al een keer een echo gehad, waarbij geconstateerd is dat ik een niche heb van eerdere keizersnedes, maar dat ik wel zwanger zou kunnen raken. Alleen iets moeilijker. Nu ben ik aan het kijken naar de conceptie cup fertilily, heeft iemand daar ervaring mee? Ik kan er zo weinig over vinden op het forum.
Ik heb deze liggen. 1x gebruikt (niet van te voren geoefend) en ik vond het maar vaag. Ik deed hem erin zoals beschreven stond en toen dacht ik ik kan nu gelukkig naar de wc om te plassen... maar bij het lopen bleek hij toch niet goed te zitten want er kwam toch degelijk wel sperma uit nu twijfel ik of ik het nog een keer ga toepassen.
Kijk eens: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/iemand-ervaring-met-fertiliteit-cup.712000/ En ik kan me nog zo'n topic van een paar weken geleden herinneren. Genoeg over te vinden dus op het forum
Ik heb er een, gebruik nu al vier maanden rond mijn ovulatie, just in case. nog niet geholpen maar durf nu ook liever niet meer zonder....je weet maar nooit. Heb wel het idee dat ''het'' wat beter rond mijn baarmoedermond blijft in plaats van meteen eruit loopt. het is even wennen met erin en eruit plaatsen maar je voelt niets zitten!
Maar als ik blijf liggen met een opgerolde handdoek dan blijft 't ook erin volgens mij. Soms zelfs als ik daarna naar het toilet ga en dan ga slapen dan met opstaan de volgende morgen komt er nog wat uit. Dus ik vraag me af of het een toegevoegde waarde heeft.
Ik heb echt het gevoel dat als ik hem plaats er nog sperma achter het cupje zit wat niet meer bij de baarmoedermond kan komen.. dus dat ik juist ook weer zaad blokkeer. Even vies praatje maar als die zit en doe me vinger er nog in voel ik dus nog gewoon sperma aan de buitenkant.. en ik moet alsnog blijven liggen want als ik loop loopt er echt wel wat uit.. en doe toch echt de techniek die beschreven staat op de verpakking nee sorry ik blijf liever dan maar liggen
M'n eisprong is geweest en heb 't niet gebruikt. Ook niet besteld nog. Zitten in plaats daarvan vol aan de vitamines
Ik wil altijd echt plassen na de daad, heb snel last van blaasontstekingen ook. dus voor mij is het wel een uitkomst zonder dat ik mij rot voel als ik na de wc loop en ik er ''niet alles aan doe''. maar blijven liggen heeft hetzelfde effect denk ik ook wel ja. Ook handig met een vluggertje, als je daarna weer direct door moet