De apotheker heeft me aangeraden om langs de dokter te gaan voor fertiliteits medicijnen om mijn LH fase te verlengen, wat voor soorten medicatie is hier voor en wie heeft daar ervaring mee?
Om je cyclus na eisprong. Langer te maken, ga je naar de gyn of fertiliteitsarts, hij controleert waar het probleem zit. Meestal is dat dan een progesteron tekort (geloof ik) en dat word dan verlengd door pregnyl te zetten,(spuitjes) of utrogestan capsules
Klopt! TS: maar de apotheker heeft jou dat geadviseerd? Ben je met jouw probleem naar de apotheek gegaan? Is niet raar ofzo, maar je kunt beter even je huisarts bellen voor een verwijzing naar de gynaecoloog. Je krijgt namelijk niet zomaar luteale fase verlengende medicijnen. De gynaecoloog zal eerst bij jou kijken of je luteale fase echt te kort is.
Be happy wauw een tweede wondertje op komst. Wat een leuk nieuws meid. Van harte!! Gaat het verder ondanks het bruin verlies wel goed xxxxxx
Weetje wat het is de ene keer kun moet je ergens voor naar de huisarts en dan ga je een keer en die man gelooft je wel wat voor koek je ook kan ophangen. Ik ben nog niet zo lang bezig en misschien moet ik het even tijd geven maar dmv ovulatie tests ben ik Er achter gekomen dat mijn lh fase kort blijft. Nu heb ik wat gezondheids problemen gehad in de jaren ervoor voornamelijk met voeding en Ben bang dat er iets misschien niet goed door zit. Ik kon destijds ook niet pijlen hoe ernstig mijn ondervoeding was omdat ik door mirena toch niet ongesteld werd. Nu wil ik gewoon dat ze bloed prikken denk ik.. Want als ik direct na 4 maanden bij de dok kom dan zegtie ook klus jij nog maar even door. Maar wat als ik nu een belangrijke voedingsstof te kort komt zonder dat ik me daar bewust van ben of iets anders wat simpel op te lossen kan met medicatie waar ik mezelf misschien de onzekerheid kan sparen..